درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 17:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33878صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 29 خرداد 1397 - 08:04
دانشگاه میسوری پس از اعتراضات نژادی، 1.3 میلیون دلار را صرف روابط عمومی خود کرد
دانشگاه میسوری، به دنبال اعتراضات نژادی که بیش از دو سال پیش، توجهات ملی زیادی را به خود جلب نموده و موجبات کاهش میزان ثبت نام در این دانشگاه را فراهم کرده بود، مبلغ 1.3 میلیون دلار را صرف بخش روابط عمومی خود کرد تا از این طریق بتواند میزان ثبت نام را افزایش دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  دانشگاه میسوری، به دنبال اعتراضات نژادی که بیش از دو سال پیش، توجهات ملی زیادی را به خود جلب نموده و موجبات کاهش میزان ثبت نام در این دانشگاه را فراهم کرده بود، مبلغ 1.3 میلیون دلار را صرف بخش روابط عمومی خود کرد تا از این طریق بتواند میزان ثبت نام را افزایش دهد.

به گزارش گروه بین الملل شارا، این 1.3 میلیون دلار، به یک شرکت روابط عمومی تقدیم شد، شرکتی که ادعا کرده دانشگاه فوق در حوزه بازاریابی برای جذب دانشجویان جدید مبلغی بالغ بر 1.8 میلیون دلار را صرف نموده است.

یکی از گزارشات The Chronicle of Higher Education در ماه جاری نشان می دهد این دانشگاه در تلاش برای رهایی از سابقه خود پس از اعتراضات گسترده نسبت به مجموعه ای از حوادث نژاد پرستانه مبالغ هنگفتی را هزینه کرده که این شامل تعدیل نیرو 350 کارمند نیز می شود.

از ملیسا کلیک، یکی از استادان سابق دانشگاه در حوزه ارتباطات، ویدئویی منتشر شد که در حال تهدید یک دانشجوی روزنامه نگار برای پوشش این تظاهرات بود.

دانشگاه میسوری برای شکل گیری این تصویر بد نسبت به خود، پوشش منفی رسانه ها را مقصر می داند.

با این حال، یکی از سخنگویان دانشگاه در مصاحبه خود به فاکس نیوز گفته است، دانشگاه انتظار دارد میزان ثبت نام دانشجویان تا 14 درصد افزایش پیدا کند.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد