درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 03:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33870صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 26 خرداد 1397 - 11:57
محسن حسن زاده مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی شد
محسن حسن زاده به عنوان مدیر روابط عمومی و علی ایزدی به عنوان مدیر طرح و برنامه اداره کل هنرهای نمایشی منصوب شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محسن حسن زاده به عنوان مدیر روابط عمومی و علی ایزدی به عنوان مدیر طرح و برنامه اداره کل هنرهای نمایشی منصوب شدند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ، در دو حکم جداگانه از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی محسن حسن زاده به عنوان مدیرروابط عمومی و علی ایزدی به عنوان مدیر طرح و برنامه اداره کل هنرهای نمایشی منصوب شدند.

علی ایزدی فوق لیسانس کارگردانی و دکترای فلسفه فرهنگ در گرایش سینما و تئاتر به عنوان مدیر طرح و برنامه اداره کل هنرهای نمایشی و به جای حسین موذن مدیر پیشین این واحد منصوب شد.

ایزدی دبیری اولین جشنواره ملی نمایشنامه نویسی ، مدیریت بنیاد ادبیات نمایشی ایران ، کارشناس مسئول هماهنگی تئاتر استان ها و مسئول برگزاری سومین دوره جشنواره تئاتر فجر استانی را در سابقه فعالیت خود دارد. تالیف کتب و مقالات متعدد در حوزه تئاتر و سینما و داوری جشنواره های تئاتر استانی و منطقه ای و کارگردانی بیش از 23 اثر نمایشی تا سال 83 از جمله فعالیت های او به شمار می روند.

محسن حسن زاده نویسنده و کارگردان تئاتر نیز به عنوان مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی معرفی شده است. کیوان نخعی نویسنده ، کارگردان و منتقد تئاتر از سال 94 در این سمت حضور داشت که با کناره گیری او محسن حسن زاده مدیریت روابط عمومی این اداره کل را بر عهده گرفت.

محسن حسن‌زاده دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است. مدیریت روابط عمومی تئاتر شهر، مدیر اجرایی و روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، مسئول ارتباط با رسانه‌های معاونت امور هنری،عضویت در هیئت امناء و بازرس انجمن نمایش قم، عضویت در هیئت امنای دفتر تئاتر تجربی دانشگاه تهران رادر کارنامه دارد و هم اکنون عضو هیئت مدیره انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر است.وی به عنوان منتقد در برنامه‌های مختلف رادیویی از جمله هفت اقلیم، صدای صحنه، قاب کلمات و... حضور داشته و به عنوان روزنامه‌نگار و منتقد با روزنامه‌های همشهری، اطلاعات، اعتماد، امتیاز، روزگار، سایت ایران تئاتر و... همکاری داشته است.

او علاوه بر سابقه ی تدریس، بازی و کارگردانی بیش از 20 نمایش، کارگردانی افتتاحیه سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاترفجر و اختتامیه پنجمین و ششمین جشنواره تئاترشهر را در کارنامه دارد. وی همچنین در سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به عنوان کارگردان برگزیده بخش مسابقه تئاتر ایران شناخته شده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد