درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 - 20:37   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین
  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33843صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 22 خرداد 1397 - 22:27
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: شرح وظیفه روابط عمومی در دوره جدید پرداختن به گفتمان سازی برای تبیین مقدمات تحول است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه دیدگاه روابط عمومی وزارت ارتباطات در دولت دوازدهم پروژه محور نیست، گفت: نوع نگاه ما در دوره جدید مبتنی بر تحول در مفهوم فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال است که مهم ترین بخش برای ایجاد تحول، گفتمان سازی و فرهنگ سازی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه دیدگاه روابط عمومی وزارت ارتباطات در دولت دوازدهم پروژه محور نیست، گفت: نوع نگاه ما در دوره جدید مبتنی بر تحول در مفهوم فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال است که مهم ترین بخش برای ایجاد تحول، گفتمان سازی و فرهنگ سازی است.

به گزارش شارا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مراسم تکریم و معارفه رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز (سه شنبه) در جلسه شورای مسوولان این وزارتخانه برگزار شد.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه با اشاره به خدمات گسترده مجموعه روابط عمومی وزارت ارتباطات در طول دوران دولت تدبیر و امید، گفت: در دولت یازدهم به دلیل برخی از ضعف ها در کشور، نگاه روابط عمومی در وزارت ارتباطات، پروژه محور بود و در معرفی دستاوردها، اقدامات و پروژه ها بسیار خوب عمل شد. اما نوع نگاه ما در حال حاضر پروژه محور نیست.

وی با اشاره به اجرای پروژه های متفاوتی چون امید، تدبیر، تلاش و فجر در این وزارتخانه افزود: با وجود اجرای این پروژه های، نوع نگاه ما در دوره جدید مبنی بر استفاده از کلمه تحول در مفهوم فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال است.

آذری جهرمی بخش مهمی از تحول را مبتنی بر فرهنگ سازی و گفتمان سازی دانست و ادامه داد: سربازان این عرصه در دولت نیستند بلکه بخش های خصوصی در این زمینه فعالند و طبیعتا مهمترین شرح وظیفه روابط عمومی در دوره جدید پرداختن به گفتمان سازی برای تبیین مقدمات تحول است.

در ادامه این جلسه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تقدیر و تشکر از محمدرضا فرنقی زاد رییس پیشین روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به سیدجمال هادیان طبائی زواره به عنوان رییس جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خیر مقدم گفت.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد


  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد