درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 20:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33834صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 22 خرداد 1397 - 11:57
مدیر جدید روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای معرفی شد
در مراسمی با حضور معاون وزیر راه‌وشهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ، اعضای هیأت عامل، معاونین و مدیران این سازمان مهندس منصور فخاران به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی معرفی و از خدمات مدیر پیشین تجلیل شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در مراسمی با حضور معاون وزیر راه‌وشهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ، اعضای هیأت عامل، معاونین و مدیران این سازمان مهندس منصور فخاران به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی معرفی و از خدمات مدیر پیشین تجلیل شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مهندس عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه‌وشهرسازی و رئیس این سازمان، ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند و ماندگار ناصر رزاق‌منش مدیرکل سابق روابط‌عمومی در طول 14 سال مدیریت در حوزه روابط‌عمومی، اظهار داشت:

حوزه روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی در سازمان‌ها از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و مسئول روابط‌عمومی مسئول اطلاع‌رسانی به عموم مخاطبان و کاربرانی است که از خدمات آن سازمان به طور مستقیم و غیرمستقیم استفاده می‌کنند، به ویژه در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که طیف گسترده‌ای از مسئولین، رانندگان و راهداران تلاشگر خدمات اثربخش به جامعه ارایه می‌کنند و باید به خوبی انعکاس پیدا کند.

حسن‌نیا با اشاره به اهمیت ارزیابی از فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه‌های مختلف افزود: اگر ارزیابی صحیحی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده صورت نگیرد، نقاط ضعف و مشکلات شناسایی نمی‌گردد و در آینده آسیب‌های زیادی به بخش حمل‌ونقل جاده‌ای و راهداری وارد می‌شود.

براساس این گزارش در این مراسم فرامرز مداح معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، صدراله بمانا مشاور رئیس این سازمان، قاسم باقری مشاور رئیس سازمان و جمعی دیگر از مدیران ستادی از اخلاق‌مداری، اشراف به کار و تخصص‌گرایی در حوزه روابط‌عمومی مدیرکل سابق روابط‌عمومی تقدیر کردند و خواستار ادامه این روند و موفقیت‌ها از سوی مدیرکل جدید روابط‌عمومی شدند.

ناصر رزاق‌منش مدیرکل سابق روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با سابقه بیش از 32 سال فعالیت در حوزه وزارت راه‌وشهرسازی و 14 سال سابقه فعالیت در حوزه روابط‌عمومی گزارشی از عملکرد موفق این حوزه در مجموعه وزارت راه و شهرسازی ارایه کرد و از رهنمودها و حمایت‌های معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در دستیابی به این موفقیت‌ها تقدیر کرد.

این گزارش حاکیست منصور فخاران مدیر جدید روابط‌عمومی نیز طی سخنانی به اهداف و برنامه‌های کاری در راستای ارتقای بهره‌وری در بخش و بهره‌گیری از مشارکت و همراهی سایر واحدها و دفاتر ستادی و استانی اشاره کرد.

گفتنی است در پایان مراسم، از سوی عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اهدای لوح تقدیر از خدمات ناصر رزاق‌منش مدیرکل سابق روابط‌عمومی که به کسوت بازنشستگی نایل شدند، تقدیر به عمل آمد و حکم منصور فخاران به عنوان مدیر روابط‌عمومی و مشاور سازمان ابلاغ گردید.

یادآور می‌شود منصور فخاران پیش از این در اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان فعالیت داشت.

موسسه کارگزار روابط عمومی و شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) انتخاب شایسته آقای فخاران را تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت دارد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد