درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 15:15   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33710صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 6 خرداد 1397 - 15:32
واکاوی منزلت روابط عمومی در عصر حاضر
نشست علمی "روابط عمومی در عصر حاضر" با حضور مسئولین روابط عمومی های استان فارس و با واکاوی شان و منزلت روابط عمومی برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-نشست علمی "روابط عمومی در عصر حاضر" با حضور مسئولین روابط عمومی های استان فارس و با واکاوی شان و منزلت روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، در این نشست که به همت مشترک انجمن روابط عمومی های استان و حوزه هنری فارس برگزار شد، پیرامون وجوه علمی مبحث روابط عمومی بجث و تبادل نظر صورت گرفت

*کرم اللهی: موفقیت های سازمانی، ناشی از عملکرد درست روابط عمومی است
در ابتدای این نشست، رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس با اشاره به اینکه هشتاد درصد عدم توفیق در سازمان های استان به علت عدم توانایی روابط عمومی هاست، گفت: موفقیت های سازمانی، ناشی از عملکرد درست روابط عمومی است.

محمد کرم اللهی، با اشاره به اینکه موفقیت های سازمانی، ناشی از عملکرد درست روابط عمومی است، گفت: فضای امروز، فضای متفاوتی است و امروز فضا و ابزار هنری هم بهاندازه فضای دیجیتالی رشد کرده است.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی که بگوید پول ندارم،روابط عمومی نیست، تاکید کرد: پول به معنای نقدنگی نیست چرا که بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه سیستم که باید نزد روابط عمومی باشد، شناسایی و معرفت نسبت به مسایل درونی و بیرونی است که جزیی از وظایف روابط عمومی محسوب می شود و اینها سرمایه های بزرگی هستند.

کرم اللهی با تاکید بر اینکه در دنیا بالاترین حقوق را روابط عمومی می گیرد، اظهار داشت: باید مسئله پست روابط عمومی در کشور بازنگری شود و مسوول روابط عمومی باید خوش ارتباط ترین فرد سازمان باشد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس افزود: اگر مدیر بتواند در تبیین و تعیین جایگاه روابط عمومی و ارائه بهترین خدمات به روابط عمومی و همچنین روابط عمومی هم روابط عمومی بوده و کار خود را بلد باشد، موفقیت سازمان تضمین می شود،

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی یکی از بخش‌ها و وظایف متعدد در روابط عمومی است، افزود: توفیق سیستم در ارائه خدمات، محصولات و تولید ارتباط بسیار نزدیکی به روابط عمومی دارد.

کرم اللهی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها در فعالیت‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جهان نقش موثری دارند، گفت: روابط عمومی‌ها باید پل ارتباطی درون و بیرون سازمان‌ها باشند.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس تصریح کرد: روابط عمومی وقتی درستو دقیق باشد شاکله سیستم نیز درست عمل می‌کند که نقش نظام یافتگی سیستم درون در ارتباط با میدان مخاطب سیستم روابط عمومی نقش بسیار بزرگی را بر عهده دارد

وی در پایان تاکید کرد: استان فارس نیاز به بررسی جدی و توجه خاص به جایگاه روابط عمومی دارد و باید گفت هشتاد درصد عدم توفیق در سازمان های استان به علت عدم توانایی روابط عمومی هاست.

*عطایی نژاد: هفته روابط عمومی بفرصتی برای تبیین نقش روابط عمومی هاست
در بخش دیگری از این نشست مسعود عطایی نژاد رییس انجمن روابط عمومی های استان فارس اظهار داشت: روز روابط عمومی فرصتی شایسته بود تا بتوانیم در وجوه مختلف اجتماعی نسبت به تبیین نقش روابط عمومی ها اقدام کنیم.

وی افزود: روز روابط‌عمومی فرصتی است تا فعالان عرصه روابط‌عمومی با نگاهی موشکافانه به اثرگذاری و اثربخشی خود در برقراری ارتباط میان سازمان، جامعه و ذی‌نفعان، ظرفیت‌ها، نقاط ضعف و قوت مجموعه خویش را ارزیابی و پس از شناخت و معرفت نسبت به آنبه دنبال برعهده گرفتن نقشی پررنگ‌تر در این عرصه باشند.

رییس انجمن روابط عمومی های استان فارس گفت: پس از برگزاری موفق 5 دوره گرامیداشت روز روابط‌عمومی و استقبال فعالان این حوزه در سراسر استان از این رویداد، در ششمین دوره این روز نقش روابط‌عمومی‌ها در ارایه راهکارهای نظری و عملی در حل برخی از مشکلات و معضلات روز کشور، را مد نظر قرار دادیم

عطایی نژاد گفت: کسب تجربه و افزایش مهارت و شایستگی در زمینه های مختلف اخلاقی، عملی و غیره برای موفقیت در روابط عمومی ضرورت دارد. و این مهم در سایه ی توجه به مبانی علمی روابط عمومی صورت می گیرد و هدف از برپایی این قبیل نشست ها نیز نیل به همین امر است.

وی در پایان اظهار داشت: امروزه روابط عمومی ها بیش از پیش نیاز دارند تا با بهره گیری از فضای ارتباطی مجازی و با همگام سازی علوم ارتباطات و مردمداری گام هایی اساسی برای پاسخ به نیازهای مخاطبان بردارند و امیدواریم برنامه هایی که در این هفته برگزار شد بتواند ما را به این اهداف رهنمون کند.

در ادامه این نشست دکتر احمدی و دکتر جوادی آزاد از اساتید دانشگاهی حوزه روابط عمومی به بحث و تبادل نظر پیرامون شان و منزلت روابط عمومی در عصر حاضر پرداختند و سپس به پرسش های حاضران پاسخ گفتند.

در فراز پایانی این نشست نیز از زحمات تنی چند از همکاران که از مجموعه روابط عمومی خارج شده اند تقدیر به عمل آمد و به اعضای تازه وارد به مجموعه روابط عمومی نیز خوشامد گفته شد.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد