درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 18:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33685صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 4 خرداد 1397 - 13:50
چالش اصلی روابط عمومی ها بدبینی مردم به این جایگاه است
قنبری ،دکترای مدیریت منابع انسانی مهمترین چالش جایگاه روابط عمومی ها در دنیای امروز را بد بینی مردم یا نا آشنایی آنان به این جایگاه دانست و تصریح کرد: این در حالی است که اکثر کسانی که در این جایگاه مشغول فعالیت هستند متخصص در این رشته نیستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قنبری ،دکترای مدیریت منابع انسانی مهمترین چالش جایگاه روابط عمومی ها در دنیای امروز را بد بینی مردم یا نا آشنایی آنان به این جایگاه دانست و تصریح کرد: این در حالی است که اکثر کسانی که در این جایگاه مشغول فعالیت هستند متخصص در این رشته نیستند.

 به گزارش شارا، وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه جایگاه روابط عمومی ها هنوز به طور جدی مشخص نشده است و با توجه به اینکه روابط عمومی، علمی انسانی و به نوعی مهارت اجتماعی و قلب یک مجموعه و سازمان به شمار می رود چه راهکارهایی برای ارتقا این دانش می توان در نظر گرفت؟ گفت: اولین کاری که ضرورت دارد توجه شود، تشکیل همایش ها، کارگاهها برای آگاهی دهی به دست اندرکاران سازمان ها، ادارات، شرکت ها است تا به اهمیت و فایده مندی این بخش از سازمان و نگاه علمی و عملی آشنا شوند.

وی افزود: دنیای امروز، دنیای پیشرفت، رقابت، اعتماد سازی ،متقاعد سازی، یافتن یاران همراه و … است و نوک پیکان این توانمندی، روابط عمومی ها هستند.

قنبری ادامه داد: می توان با یک جمله معروف این مساله را شفاف تر کرد اینکه آنچه باعث موفقیت می گرد، زود مطلع شدن، زود تصمیم گرفتن و زود عمل کردن است و اگر به دست اندرکاران روابط عمومی این باور را از طریق آموزش ارائه دهیم، جایگاه روابط عمومی باور و تثبیت می شود. و

ی در پایان گفت: طرح سئوال و برگزاری مسابقات هم به نوعی مشوق برای ارتقا جایگاه روابط عمومی ها است.

منبع خبر: سایت خبری شعار سال

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد