درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 13:24   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33618صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 - 21:44
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد: روابط عمومی شهر هستیم و آن را سرلوحه کار قرار داده‌ایم
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: شعار محوری که سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم این بوده که روابط عمومی شهر هستیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: شعار محوری که سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم این بوده که روابط عمومی شهر هستیم.

به گزارش شارا به نقل ازشهرآراآنلاین، محمدرضا فرهادی‌نیا، شنبه شب در نشست صمیمی با مدیران روابط عمومی حوزه معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق شهرداری مشهد که به مناسبت بیست و هفتم اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی‌ها که به میزبانی موسسه فرهنگی شهرآرا برگزار شد، افزود: خود را نه تنها روابط عمومی شهرداری بلکه روابط عمومی شهر می‌دانیم و بر همین اساس وظیفه خود می‌دانیم همه اضلاع و ابعاد شهر را به رسمیت بشناسیم.

وی اضافه کرد: با توجه به همین اصل نیز قبل از این که اداره کل ورزش و جوانان اقدام کند بنر تبریک قهرمانی تیم فوتسال بانوان ایران و خیرمقدم ورود بازیکن مشهدی این تیم را بر سر در خانه این بازیکن نصب کردیم زیرا وی را افتخار شهر مشهد و خود را روابط عمومی شهر نیز می‌دانیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد با بیان اینکه اکنون با توجه به وجود شبکه‌های مجازی هر شهروند یک رسانه است، اظهار کرد: لذا کار روابط عمومی در این فضا و پاسخگویی به تمامی خواسته‌های شهروندان سخت تر از گذشته است .

فرهادی‌نیا ضمن تجلیل از تلاش‌های پرسنل روابط عمومی در همه حوزه‌های شهرداری گفت: امیدواریم با تلاش بیشتر بتوانیم خدمات شهرداری مشهد به شهروندان را که به صورت 24 ساعته ارائه می‌شود بهتر به شهروندان انتقال دهیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد با تجلیل از مهدی صباغی، هنرمند پیشکسوت مشهدی که در این نشست حضور داشت گفت: مهدی صباغی، یکی از مفاخر شهر مشهد و بخشی از هویت و فرهنگ شفاهی این شهر است

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد