درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 10:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"

  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟
  مدیریت روابط سرمایه‌گذار
  خوداشتغالی در روابط‌عمومی
  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی
  نقش آفرینی روابط عمومی‌ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
  چگونه روابط منفی کارمند و سازمان بر واکنش کارکنان به بحران تأثیر می گذارد
  هوش مصنوعی بهترین اتفاقی است که برای تولیدکنندگان محتوا در عصر وب۳ می‌افتد
  گوترش: بدون آزادی مطبوعات، هیچ آزادی نخواهیم داشت. مطبوعات آزاد انتخاب نیست، بلکه ضرورت است
  نگاهی به مستند جدید FRONTLINE: "یک مأموریت خطرناک"
  وقتی روزنامه‌نگاری تبعید می‌شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33520صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 28 اردیبهشت 1397 - 02:57
روابط عمومی ها حلقه وصل مردم و مسئولان هستند
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی های دستگاههای اجرایی حلقه وصل مسئولان با مردم هستند و می توانند در آگاهی بخشیدن جامعه تاثیر گذار باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی های دستگاههای اجرایی حلقه وصل مسئولان با مردم هستند و می توانند در آگاهی بخشیدن جامعه تاثیر گذار باشند.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا سید دانیال محبی روز چهارشنبه در همایش روابط عمومی های دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رسالت خطیری بر عهده روابط عمومی هاست زیرا منعکس کننده مشکلات جامعه به مسئولان هستند.

وی بیان کرد: روابط عمومی ها باید مسائل روز جامعه را تحلیل و بررسی و برای حل مشکلات چاره اندیشی کنند.

وی افزود: رسانه ها و روابط عمومی ها تلاش کنند با دوستی و مدیریت مسائل و مشکلات مردم را بررسی و به مدیران مربوطه گزارش دهند.

وی تصریح کرد: مسئولان روابط عمومی ها باید بتوانند چهره مطلوبی از سازمان خود میان مخاطبان برجا بگذارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: روابط عمومی ادارات امروزه با توجه به پی بردن به جایگاه واقعی خود در کنار فعالان رسانه ای می توانند نقش مهمی در حوزه اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه ایفا کنند.

جواد سالارزهی اظهار داشت: انتظار می رود روابط عمومی ها همگام با رسانه ها علاوه بر به تصویر کشیدن ظرفیت های سیستان و بلوچستان در شناسایی و معرفی برخی مشکلات موجود تلاش کنند.

وی بیان کرد: سیستان وبلوچستان اکنون در مسیر توسعه قرار گرفته و خوشبختانه زمینه برای فعالیت رسانه ها و به نمایش گذاشتن توانمندی ها و ظرفیت های این استان فراهم است.

وی تصریح کرد: روابط عمومی نبض و آیینه تمام نمای دستگاه اجرایی است.

محمدعلی فرازمند از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: روابط عمومی ها آینه تمام نمای دستگاه مربوطه است.

وی بیان کرد: روابط عمومی ارتباط دهنده مردم و مسئولان هستند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  عصر «روابط‌عمومی مصنوعی»


  روزنامه‌نگاری برند


  برند کارفرمایی چیست؟


  ایجاد یک فرهنگ اعتماد، احترام و همکاری، یک محیط کاری حمایتی


  خوداشتغالی در روابط‌عمومی


  مدیریت روابط سرمایه‌گذار


  علوم ارتباطات محاسباتی چیست؟


  راه‌هایی برای صیانت خبرنگاران از خود در فضای مجازی


  رسانه‌های خبری باید برای بهبود عدالت نژادی در اخبار تلاش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد