درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:25   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33520صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 - 15:33
روابط عمومی ها حلقه وصل مردم و مسئولان هستند
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی های دستگاههای اجرایی حلقه وصل مسئولان با مردم هستند و می توانند در آگاهی بخشیدن جامعه تاثیر گذار باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی های دستگاههای اجرایی حلقه وصل مسئولان با مردم هستند و می توانند در آگاهی بخشیدن جامعه تاثیر گذار باشند.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا سید دانیال محبی روز چهارشنبه در همایش روابط عمومی های دستگاههای اجرایی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رسالت خطیری بر عهده روابط عمومی هاست زیرا منعکس کننده مشکلات جامعه به مسئولان هستند.

وی بیان کرد: روابط عمومی ها باید مسائل روز جامعه را تحلیل و بررسی و برای حل مشکلات چاره اندیشی کنند.

وی افزود: رسانه ها و روابط عمومی ها تلاش کنند با دوستی و مدیریت مسائل و مشکلات مردم را بررسی و به مدیران مربوطه گزارش دهند.

وی تصریح کرد: مسئولان روابط عمومی ها باید بتوانند چهره مطلوبی از سازمان خود میان مخاطبان برجا بگذارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: روابط عمومی ادارات امروزه با توجه به پی بردن به جایگاه واقعی خود در کنار فعالان رسانه ای می توانند نقش مهمی در حوزه اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه ایفا کنند.

جواد سالارزهی اظهار داشت: انتظار می رود روابط عمومی ها همگام با رسانه ها علاوه بر به تصویر کشیدن ظرفیت های سیستان و بلوچستان در شناسایی و معرفی برخی مشکلات موجود تلاش کنند.

وی بیان کرد: سیستان وبلوچستان اکنون در مسیر توسعه قرار گرفته و خوشبختانه زمینه برای فعالیت رسانه ها و به نمایش گذاشتن توانمندی ها و ظرفیت های این استان فراهم است.

وی تصریح کرد: روابط عمومی نبض و آیینه تمام نمای دستگاه اجرایی است.

محمدعلی فرازمند از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: روابط عمومی ها آینه تمام نمای دستگاه مربوطه است.

وی بیان کرد: روابط عمومی ارتباط دهنده مردم و مسئولان هستند.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد