درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 03:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33519صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 - 15:33
استاد ارتباطات دانشگاه تهران مطرح کرد: جهان آینده، حول ارتباطات در گردش خواهد بود
یک استاد علوم ارتباطات گفت: جهان آینده، جهان ارتباطات و روابط عمومی است و این چالش، بیش از جاهای دیگر در استان اصفهان احساس می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک استاد علوم ارتباطات گفت: جهان آینده، جهان ارتباطات و روابط عمومی است و این چالش، بیش از جاهای دیگر در استان اصفهان احساس می‌شود.

به گزارش شارا به نقل از ایمنا، مهدی منتظرالقائم_صبح امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه_ در سیزدهمین جشنواره روابط عمومی اصفهان که در سالن همایش های اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: بحران آب، انباشت صنایع و همزیستی با حوزه کشاورزی و سایر مشکلات، باعث شده استان اصفهان، اهمیت ویژه‌ای در حوزه ارتباطات داشته باشد.

وی با اشاره به شبکه‌های اجتماعی و چالش‌های آنها افزود: زمانی که سال های قبل، در مورد استفاده از شبکه‌های اجتماعی صحبت می‌شد، ذهنیت امروز در مورد استفاده حداکثری از این شبکه‌ها وجود نداشت. فیلتر شدن تلگرام هم، بزرگ ترین چالش برای جامعه روابط عمومی نبوده، بلکه استمرار فعالیت پیام رسان‌ها، چالش روابط عمومی خواهد بود.

منتظرالقائم اضافه کرد: اگر روند عملکردی این پیام رسان‌ها کنترل نشود، بیش از پیش فعالیت روابط عمومی با چالش مواجه می‌شود.

وی در ادامه صحبت هایش با بیان اینکه "انسان موجودی است شدنی" گفت: در مباحث فلسفی، انسان به متعلقات و مضافات توصیف می‌شود. به عنوان مثال گفته می‌شود انسان می‌تواند صنعت ایجاد یا کار دیگری کند، اما به طور کلی انسان بودنی نیست، بلکه موجودی است شدنی که استعدادهایش می تواند به فعلیت برسد. ما دیروز چیزی نبودیم که امروز هستیم و امروز هم تلاش می‌کنیم تا چیز دیگری شویم.

منتظرالقائم اضافه کرد: این فرآیند از طریق مبادله معنایی ساده "درون داد، پردازش، برون داد" طی می‌شود. این داده ها از طریق چشم وارد و به نظریه تبدیل می شوند و پس از آن، این داده‌ها را از طریق هنر و راه های دیگر به دنیای بیرون انتقال می‌دهیم.

وی گفت: هر چه درون داد ما از تاریخ، جغرافیا و سایر اطلاعات بیشتری تشکیل شود، برون داد ما صحیح تر خواهد بود.

این استاد ارتباطات افزود: در طول تاریخ، ابرازها و تکنولوژی‌هایی پیدا شده تا بتوانیم درون داد، پردازش و برون داد خود را گسترش دهیم. زمانی که انباشت داده‌ها در معرض دسترسی دیگران قرار گیرد، این امکان وجود دارد که دریافت کنندگان، پردازش‌های بهتری داشته باشند.

منتظرالقائم اظهارکرد: بحران‌ها و آسیب‌های ناشی از تکنولوژی، به این دلیل است که به ظروف و ابزارهای آن، اشراف کاملی نداریم. این درحالی است که تمامی این تولیدات در لایه‌های مختلف مصرف کنندگان، تاثیراتی خواهند داشت، اما شناخته شده نیستند.

وی افزود: هر جامعه‌ای که زودتر و جدی تر از آینده آگاهی کسب کند که چه نوع تکنولوژی می‌تواند اثرات مثبت‌تری داشته باشد و این آگاهی را به دستورالعمل تبدیل کند، می‌تواند به طور نسبی، اثرات مثبت در جامعه را افزایش دهد و از اثرات منفی هم جلوگیری کند.

این استاد ارتباطات گفت: ظرفیت تکنولوژی‌های ارتباطی که در طول تاریخ اختراع شده اند، با یکدیگر به شدت متفاوت است و دیگر دنیای رسانه‌های رسمی با وجود شبکه‌های اجنماعی و رسانه‌های غیررسمی از بین رفته است.

وی با اشاره چیستی شبکه‌های اجتماعی گفت: این ها شبکه‌هایی است که از توده مردم ایجاد شده اند و یک پیام را می‌توانند به توده‌ای از مردم ارسال کنند.

این استاد ارتباطات اضافه کرد: امروز یک پیام از سوی یک کشاورز یا یک فرد عادی به انبوهی از مردم با هزینه‌ای کم ارسال می‌شود، درحالی که پیش از این، این امکان فراهم نبود. در این فضا، انسان‌ها فارغ از محدودیت مکانی و زمانی به هم وصل می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان هم گفت: نباید حوزه روابط عمومی را در حد واحد اطلاع‌رسانی تقلیل دهیم.

کوروش محمدی اظهار کرد: نباید روابط عمومی را در حد یک ابزار ارتباطی ببینیم، درحالی‌که این حوزه، تسهیلگر حوزه مدیریتی است و باید در فرآیند مدیریتی از آن استفاده کرد.

وی افزود: مدیران روابط عمومی، استراتژیست‌های سازمان‌ها هستند و باید در فرایند کلان مدیریتی و تصمیم‌گیری‌ها از آنان بهره برد.

این عضو شورا افزود: جامعه امروز بیش‌ازپیش به فعالیت روابط عمومی‌ها نیاز دارد و باید نقش این حوزه موردتوجه باشد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد