درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 00:00   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33464صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 23 اردیبهشت 1397 - 15:43
شش گام برای پاسخ به اعتراض ها
قبل از اینکه مراجعه کننده شما حرفش را تمام کنم، شروع به پاسخ دادن به وی نکنید و به وی فرصت کافی برای ارائه توضیح دقیق در مورد نگاه خودش را بدهید.
  

1. یپش از پرداختن به اعتراض بخوبی به آن گوش دهید
قبل از اینکه مراجعه کننده شما حرفش را تمام کنم، شروع به پاسخ دادن به وی نکنید و به وی فرصت کافی برای ارائه توضیح دقیق در مورد نگاه خودش را بدهید.

2. یکبار آن را برای مراجعه کننده تکرار کنید
با تکرار موضوع مورد اعتراض برای مراجعه کننده ضمن دریافت تائید نسبت به درک خود و یادآوری توجه خودتان به وی، فرصتی مجدد به وی داده اید تا در صورت نیاز گفته ها یا حرف های خودش را اصلاح کند.

3. منطق مراجعه کننده را بررسی کنید
گاهی اولین اعتراض ها از جانب  مراجعه کننده، وضوع اصلی نگرانی وی نیست. توصیه می شود پیش از پرداختن به موضوع اصلی صحبت، قدری در مورد بهانه های مطرح شده سوالاتی را بپرسید تا ببینید آیا واقعا مسائل مطرح شده اهمیت داشته اند و همچنین فرصت بیشتری برای مراجعه کننده جهت طرح مسئله اصلی فراهم کرده باشید.

4. پاسخ مناسب به اعتراض بدهید
فراموش نکنید که مراجعه کننده ای که اعتراضی را مطرح می کند، در واقع در حال بیان ترس خودش از خرید است. مهمترین وظیفه شما در این مرحله کم کردن آن ترس است.

5. نتیجه را با مراجعه کننده چک کنید
در این مرحله باید از مخاطب بپرسید که آیا مسئله وی حل شده؟ سوال وی پاسخ داده شده و …؟ اگر با اطمینان کامل تائید کرد، می توانید به مرحله بعدی بروید.

6. گفتگو را مجددا در مسیر درست هدایت کنید
حالا مشتری یا مراجعه کننده را دوباره به موضوع فروش برگردانید. اگر در میان صحبت خود بودید و مشتری مسئله ای را مطرح کرده بود، پس از حل کردن آن خیلی سریع گفته های قبلی خود را خلاصه کنید و صحبت را ادامه دهید. اگر صحبت شما هم تمام شده، چک کنید و ببینید که آیا وی مسئله دیگری ندارد؟ و وارد صحبت های نهایی شوید.

منبع: www.ibazaryabi.com

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  روایت‌های مستبدانه


  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد