درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 19:47   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33445صفحه نخست » خبر یکشنبه، 22 اردیبهشت 1397 - 12:47
تقویت امید در جامعه با انعکاس دستاوردهای سازمانی توسط روابط عمومی ها
رئیس هیات عامل ایمیدرو در دیدار با مدیران روابط عمومی شرکت های بزرگ معدنی و صنایع معدنی گفت: روابط عمومی ها با انعکاس اقدامات و دستاوردهای سازمانی می توانند نقش موثر در تقویت روحیه امید عامه مردم ایفا کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس هیات عامل ایمیدرو در دیدار با مدیران روابط عمومی شرکت های بزرگ معدنی و صنایع معدنی گفت: روابط عمومی ها با انعکاس اقدامات و دستاوردهای سازمانی می توانند نقش موثر در تقویت روحیه امید عامه مردم ایفا کنند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، مهدی کرباسیان در این جلسه که در محل ایمیدرو برگزار شد؛ افزود: روابط عمومی از جایگاه ویژه ای در سازمان ها برخوردار است و نگاه تخصصی و علمی سازمان ها به این بخش باید مورد توجه متولیان امر قرار بگیرد.
وی با بین اینکه آشنایی با نقاط ضعف و قوت سازمان متبوع یکی از مسئولیت های روابط عمومی ها به شمار می رود، اظهار کرد: روابط عمومی بخشی است برای طرح ایده های جدید و سازنده که بدیهی است مدیران خوش فکر از اینگونه مسائل استقبال می کنند.

کرباسیان با بیان اینکه روابط عمومی باید رویکرد انتقال برنامه ها و اقدامات سازمانی را در اولویت قرار دهند و از تعریف و تمجید بیش از حد پرهیز کند گفت: بی شک در دوره ای که شاهد گسترش شبکه های اجتماعی و دیجیتالی هستیم؛ روابط عمومی ها باید در جهت تحقق اهداف کلان سازمان ها؛ با شناسایی نقاط ضعف و قوت و اطلاع از مسائل برون سازمانی؛ در تصمیم گیری ها موثر عمل کند.

رئیس هیات عامل ایمیدرو با اعلام اینکه روابط عمومی مشاور امین مدیریت است، افزود: حمایت مدیر سازمان از روابط عمومی امری بدیهی است چراکه مدیر روشنفکر ارزش کار روابط عمومی را به شایستگی می داند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: شبکه های اجتماعی توسعه مهارت های ارتباطی را به دنبال خواهد داشت و ضروری است نحوه حضور در اینگونه شبکه ها فرهنگ سازی شود.

در ادامه این نشست ناصر بزرگمهر مشاور رسانه ای رئیس هیات عامل ایمیدرو طی سخنانی گفت: هر زمان که مدیری توانمند بوده و ارتباطات با افکار عمومی و رسانه را شناخته است؛ روابط عمومی کارکرد موثری در سازمان داشته است.
وی افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم تا افکار عمومی، جایگاه ایمیدرو و شرکت های معدن و صنایع معدنی را بشناسند و در این زمینه نقش روابط عمومی ها کلیدی است.

بزرگمهر پیشنهاد داد: گردهمایی مدیران روابط عمومی با حضور مدیران عامل شرکت های معدنی و صنایع معدنی برگزار شود تا اهمیت حوزه روابط عمومی در نگاه مدیران را با تعریف های تخصصی تری از جایگاه این حوزه داشته باشیم.

حسین منصوری مدیر روابط عمومی ایمیدرو نیز با تشریح اقدامات مدیریت روابط عمومی این سازمان گفت: راه اندازی پرتال و سامانه جامع روابط عمومی، برگزاری دوره ها و سمینارهای آموزشی با موضوعات مختلف رسانه ای، جشنواره عکس معدن، میزگردهای تخصصی و ... بخشی از اقدامات ایمیدرو طی سال های گذشته بوده است.

وی با اشاره به نقش حیاتی روابط عمومی در سازمان ها افزود: تعریف صحیح از وظایف روابط عمومی ها ضروری است و توجه داشته باشیم هدایت و ارزیابی برنامه های اجرایی و ارتباطی و تحقق اهداف سازمانی از جمله وظایف روابط عمومی ها است.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو عنوان کرد: نحوه همکاری و تعامل روابط عمومی ها باید مورد بازنگری قرار بگیرد و برگزاری اینگونه نشست ها برای هم افزایی هرچه بهتر ادامه خواهد داشت.

در این نشست مدیران روابط عمومی شرکت های بزرگ معدنی و صنایع معدنی به تشریح مسائل مرتبط این حوزه پرداختند و توجه ویژه مدیران سازمان ها به حوزه روابط عمومی را یکی از الزامات موفقیت سازمانی و انعکاس هرچه بهتر دستاوردها دانستند.

بنابراین گزارش، در این نشست مدیران روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان، شرکت ملی فولاد ایران ، طلای زرشوران، تهیه و تولید مواد معدنی ایران، صنایع ملی مس ایران، آلومینیوم ایران، منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، مجتمع معادن سنگان و سازمان نظام مهندسی معدن ایران حضور داشتند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد