درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 13:46   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33224صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 30 فروردین 1397 - 00:55
سومین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد
سومین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور حضورفعال تمام دستگاه ها وهماهنگ سازی اقدامات روابط عمومی ها برگزارشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سومین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور حضورفعال تمام دستگاه ها وهماهنگ سازی اقدامات روابط عمومی ها برگزارشد.

  به گزارش شارا به نقل از مرکز روابط عمومیو اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این نشست با حضورابراهیم صادقی فر سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی، روزبه کردونی ، مشاور وزیر و رئیس مرکزروابط عمومی واطلاع رسانی، عباس مجتهد زاده مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی، محمد اکبرنیا مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران روابط عمومی سازمان ها، صندوق ها و دستگاه های تابعه این وزارتخانه برگزارشد.

 صادقی فر در این نشست ضمن بیان جزئیات هفته کارگرکه عنوان های آن هفته آینده به شکل رسمی اعلام می شود، اشاره کرد: یک صدایی، شفافیت و شیوایی در روابط عمومی های وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی و دستگاه های تابعه بیشتر شده و در مدت اخیر صدای رساتری از این مجموعه شنیده می شود

وی، این وزارتخانه را دارای وظایف متعدد و گسترده دانست و تصریح کرد: روابط عمومی های خانواده بزرگ وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی در سال گذشته عملکرد مطلوب و بی نظیری داشتند.

  کردونی دراین نشست ضمن اعلام الزام برگزاری دوره ای این گونه نشست ها به ضرورت هماهنگی میان روابط عمومی های خانواده وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی تاکید کرد.

رئیس مرکزروابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی یاد آور شد: با تشکیل دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی ها، حضور فعال دستگاه ها، ایجاد تقویم های نمایشگاهی و اطلاع و هماهنگی تمام روابط عمومی ها از برنامه های آتی یکدیگر قطعا امورمنطقی تر، درست تر و در ساختاری دارای چارچوب پیش می رود.

وی تصریح کرد: روابط عمومی ها باید براساس شرح وظایف دستگاه های خود فعالیت های خود را پیش ببرند و در تعامل با جامعه هدف حرکت کنند.

مشاوروزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی،  از حاضران خواست طبق دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توجه به شهرستان ها و استان ها، به ویژه مناطق محروم و دور افتاده را در دستورکار خود قراردهند.

کردونی، برنامه ریزی های کلان در حوزه های مختلف وابسته به وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی را نیازمند سیاست های اجرایی یکسان دانست و گفت: درنشست های آینده در زمینه قوانین یکسان سازی فعالیت ها بحث و بررسی های بیشتری انجام می شود.

مجتهدزاده نیزدراین نشست با اشاره به گستردگی فعالیت های این وزارتخانه برتشکیل شورای راهبردی سیاست گذاری فرهنگی در مجموعه روابط عمومی ها تاکید کرد.

وی ضمن قدردانی ازتلاش های روابط عمومی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی و دستگاه های تابعه تصریح کرد: با مدیریت هوشمند روابط عمومی ها می توان فعالیت های هرمجموعه را به درستی به مردم جامعه نشان داد.

گفتنی است در این نشست مدیران روابط عمومی های دستگاه های تابعه اظهارات کارشناسانه، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و تمام این نقطه نظرات به شکل مصوبه ای قابل اجرا تنظیم شد.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد