درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 12:27   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33223صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 29 فروردین 1397 - 08:15
درسی که باید از پاول دورف مالک تلگرام گرفت!!!
مهدی گودرزی. کارشناس رشته علوم ارتباطات اجتماعی - این مطلب می تواند نکته ای مهم برای گردانندگان رسانه در هر کشور باشد که می بایست در حفظ اطلاعات شخصی مخاطبان خود پایبند باشند که اگر این مهم اتفاق نیفتد با اقبالی جهت جذب مخاطب روبرو نمی شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آزادی اطلاعات بحثی است که امروزه در دنیای ارتباطات حرف نخست را می زند. اگر مخاطب بداند که گردانندگان رسانه در حفظ و حراست از اطلاعات شخصی مخاطبان کوشا هستند به استفاده از آن رسانه علاقمند می شوند.

 

اتفاقی که در کشور روسیه در حال انجام است نشان دهنده این موضوع است. سازمان‌های امنیتی روسیه از پاول دورف مالک تلگرام خواسته اند تا اطلاعات مخاطبان را در اختیار این سرویسهای اطلاعاتی قرار دهند که با مخالفت مالک این پیام رسان مواجه شدند و در نهایت پیام رسان تلگرام در این کشور فیلتر شده است.

 

حال واکنش مخاطبان روسی جالب تر است در بیست و چهار ساعت گذشته دانلود نصب این نرم افزار در این کشور به شدت روبه افزایش است. مخاطبان درخواست عضویت در این پیام رسان را دارند و تعداد زیادی موشک کاغذی برگرفته از نشان این پیام رسان را به درب دادگاهی که حکم فیلتریگ را صادر کرده ریختند.

 

این مطلب می تواند نکته ای مهم برای گردانندگان رسانه در هر کشور باشد که می بایست در حفظ اطلاعات شخصی مخاطبان خود پایبند باشند که اگر این مهم اتفاق نیفتد با اقبالی جهت جذب مخاطب روبرو نمی شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد