درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33191صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 28 فروردین 1397 - 03:39
مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اهواز: رسالت روابط عمومی آگاه کردن مردم از عملکرد شهرداری است
مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اهواز گفت: وظیفه روابط عمومی است که مردم را در جریان عملکرد و فعالیت های شهرداری قرار دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اهواز گفت: وظیفه روابط عمومی است که مردم را در جریان عملکرد و فعالیت های شهرداری قرار دهد.


به گزارش شارا به نقل از سایت شهرداری اهواز، فرزین حاتمی با حضور در کارگاه خبرنویسی پیشرفته و در جمع رابطین خبر افزود: از آنجا که شهرداری نهادی مردمی و غیردولتی است و بخش اعظم درآمد آن توسط مردم تأمین می شود، لازم است که مردم در جریان هزینه‌هایی که به شهرداری پرداخت می‌کنند قرار گیرند که این امر تنها با اطلاع رسانی موثر و به موقع امکان پذیر است.


وی با اشاره به ضرورت حرفه ای شدن روابط عمومی های شهرداری در ادامه گفت: هدف از برگزاری این دوره‌ها، تقویت نیروهای خبری این سازمان در راستای انعکاس هرچه بهتر و شفاف‌تر عملکرد شهرداری اهواز و ارتباط موثر با مخاطبین و شهروندان است.


وی بر شرکت مستمر پرسنل در این دوره تاکید کرد و گفت: حضور فعال و هدفمند مخاطبین این دوره باعث ارتقای کیفیت و توانایی آنان در تولید و تنظیم خبر و گزارش نویسی می شود و ان شاا... برای برگزاری دوره های تخصصی در سطوح بالاتر در آینده برنامه ریزی می شود.


گفتنی است مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل امروز یکشنبه با حضور در ششمین جلسه دوره خبرنویسی ویژه پرسنل اداره ارتباطات شهرداری اهواز از نزدیک در جریان چگونگی آموزش های کارگاهی رابطین خبر قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد