درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 03:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33157صفحه نخست » سه شنبه، 21 فروردین 1397 - 15:15
گل محمدی: روابط عمومی ها نماد ارائه صحیح عملکرد هستند
اولین جلسه شورای روابط عمومی های حوزه ها، ادارات و هیئت های ورزشی استان تهران به منظور بررسی و تبادل نظر درمورد ارزیابی روابط عمومی ها ادارات با حضور اعضاء منتخب روابط عمومی ها برگزار شد
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اولین جلسه شورای روابط عمومی های حوزه ها، ادارات و هیئت های ورزشی استان تهران به منظور بررسی و تبادل نظر درمورد ارزیابی روابط عمومی  ها ادارات با حضور اعضاء منتخب روابط عمومی ها برگزار شد که با دیدار نوروزی اعضاء شورا با مدیرکل ورزش و جوانان به پایان رسید. در این دیدار گل محمدی مدیر کل ضمن تشکر از تلاش های روابط عمومی تهران در سال۹۶ که در خور توجه بود، با بیان اینکه روابط عمومی ها نماد عملکرد سازمان و ادارات خود هستند، افزود: خیلی کارها انجام می شود که می تواند در ارائه صحیح عملکرد نقش مؤثری داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری همایش علمی بدنسازی در سال۹۶ گفت: این همایش از نظر اجراء، کثرت جمعیت، محتوا و تاثیر گذاری عالی بود، اما انعکاس فوق العاده آن توسط روابط عمومی باعث دیده شدن بیشتر آن شد و خوشبختانه زحمات صورت گرفته، هدر نرفت و ماندگار شد. گل محمدی ادامه داد: از این سمینار باید الگو برداری شود تا تمامی برنامه ها بدین شکل و حتی بهتر منعکس و دیده شود و عوامل این موفقیت نیز با مشورت های فراوان و جلسات متعدد، مد نظر قرار گیرد.

 

 وی برای سال۹۷ از شورای روابط عمومی خواست تا تلاش بیشتری برای تحقق اهداف داشته باشند و درجهت ارائه صحیح عملکرد و مشاوره برای اجرای نقش خود در ادارات و هیئت ها اهتمام داشته باشند.

 

گفتنی است در جلسه شورای روابط عمومی ورزش تهران، پیام نظر مدیر روابط عمومی با ارائه شاخص های ارزیابی و محورهای برنامه ریزی در سال۹۷ افزود: منطقه ای شدن ورزش تهران همچون مسابقات آینده سازان مدنظر فعالیت های روابط عمومی ها نیز قرار گرفت تا برای هر منطقه یک سر گروه تعیین شود و بر این اساس به نظارت و تعامل با روابط عمومی تهران شکل بهتری داده شود.

 

وی از برگزاری سمینار سالانه روابط عمومی ها به مناسبت هفته روابط عمومی در نیمه دوم اردیبهشت خبر داد و گفت: بنا داریم ششمین مراسم تجلیل از روابط عمومی های برتر را در سال۹۷ برگزار نمائیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد