درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 13:01   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33112صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 16 فروردین 1397 - 23:34
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری: روابط عمومی باید صدای بازنشستگان باشد
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری باید همواره صدای بازنشستگان باشد و با رصد مسائل و نظرسنجی مستمر، خواسته ها و انتظارات این عزیزان را برای اخذ تصمیمات مناسب به مدیران منعکس کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری باید همواره صدای بازنشستگان باشد و با رصد مسائل و نظرسنجی مستمر، خواسته ها و انتظارات این عزیزان را برای اخذ تصمیمات مناسب به مدیران منعکس کند.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، جمشید تقی زاده در نخستین نشست شورای مدیران ستادی این صندوق به نقش و اهمیت جایگاه روابط عمومی در دنیای ارتباطات و اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی مهم ترین مجرای شکل دهی و هدایت افکار عمومی است؛ به عبارتی می توان گفت روابط عمومی وکیل مدافع سازمان در داخل و مدعی العموم در بیرون سازمان است.


تقی زاده تاکید کرد: یک روابط عمومی موفق با آگاهی و پذیرش این مسئولیت در صورتی به اهداف خود دست پیدا می کند که پاسخگویی، اعتماد سازی، انتقادپذیری، ایجاد ارتباط دوسویه، اطلاع رسانی اقناع کننده با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و فن آوری جدید را در دستور کار خود قرار دهد و از نیروهای کارآمد، توانمند و متخصص در حوزه های ارتباطی، اطلاع رسانی و تبلیغاتی استفاده کند.


وی با اشاره به انتظارات مدیرعامل و هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری از حوزه روبط عمومی، گفت: در شرایط کنونی روابط عمومی باید با ایجاد ارتباط دوسویه با ذینفعان صندوق به ویژه بازنشستگان در جهت تولید رضایت، تفاهم و همدلی حرکت کند؛ همچنین این مجموعه باید با تجزیه و تحلیل اطلاعات در تمام بخش ها اعم از بیمه ای، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، مدیریت سازمان را در پیشبرد اهداف و برنامه هایش کمک کند و در مقابل بازتاب تصمیمات و نتایج سیاستها را به آن منعکس نماید.


تقی زاده ادامه داد: من انتظار دارم روابط عمومی با تکیه بردانش و بهره گیری از خرد جمعی از ذینفعان در تمامی حوزه های کاری نظرسنجی کرده و نتایج آن را در اختیار مدیران برای اتخاذ تصمیم های مناسب در حوزه های مختلف قرار دهد.


وی افزود: مسئله دیگر اینکه باتوجه به گستره فعالیت روابط عمومی در بخش های تبلیغاتی و انتشاراتی نیاز است اقدامات و دستاوردهای همه بخش های صندوق به بهترین شکل ممکن جهت اطلاع و آگاهی افکار عمومی منعکس شود.


وی تصریح کرد: توجه به مسئولیت های اجتماعی، بخش دیگری از وظایف روابط عمومی است، به عبارتی یک روابط عمومی فعال می تواند با آگاهی از مسایل و مشکلات کارکنان و با اشراف به نیازهای سازمان برای آن برنامه ریزی کند. نکته دیگری که حوزه روابط عمومی باید به آن توجه نماید این است که با ورود فن آوری های جدید در فضای رسانه ای کشور لازم است در استفاده از شبکه های مجازی، صدا و سیما، سایت ها و خبرگزاری ها و مطبوعات پرنشر برای جریان سازی فعالیت ها و برنامه های صندوق در این رسانه ها اقدامات ویژه ای داشته باشد.


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری یادآورشد: تجربه نشان می دهد که روابط عمومی به عنوان یک عنصر راهبردی در تعامل منطقی و تنگاتنگ با مدیریت می تواند با ارائه مشاوره صحیح به مدیریت سازمان در امر تصمیم گیری و سیاست گذاری موثر واقع شود.


تقی زاده با معرفی «محمدرضا افشار» به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق، گفت: با وجود سابقه درخشان و قابل توجه در معاونت اداری و مالی صندوق، عضویت در هیات مدیره برخی از شرکت ها، خواستم تا ایشان مسوولیت مهم و حساس روابط عمومی و امور بین الملل را به اعتبار تعاملاتی که با ذینفعان به ویژه بازنشستگان برقرار می کند، برعهده بگیرد.


وی با قدردانی از خدمات و تلاشهای «حامد شمس» در این حوزه، اظهار داشت: آقای افشار از چهره های شناخته شده در صندوق و در حوزه ارتباطات و از جمله افرادی است که سابقه و کارنامه موفقی هم در وزارت آموزش و پرورش و هم صندوق بازنشستگی کشوری داشته است.


تقی زاده تاکید کرد: روابط عمومی شرکت ها به جهت هم افزایی با برنامه های صندوق و وزارتخانه باید با نظر ایشان انتخاب شوند و انتظار دارم مدیران هلدینگ ها و شرکت های تابعه همکاری و تعامل نزدیکی با این حوزه داشته باشند.


وی تاکید کرد: سال ۹۷ سال پرکاری برای همه ما خواهد بود. در کنار توجه به مساله بنگاه داری و ایجاد ساختار تازه و تحول مناسب در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری، توجه به معیشت بازنشستگان و همچنین بیمه و سلامت این عزیزان در سرلوحه برنامه های امسال قرار دارد. اگر رضایت خاطر بازنشستگان فراهم شود، بسیاری از مشکلات صندوق نیز حل خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد