درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 18:37   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33095صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 15 فروردین 1397 - 15:08
یک معجزه هندی- داستان ناشناخته
اداره شرکت بر شفافیت تمرکز دارد. شفافیت خارجی بدو ن شفافیت داخلی امکان پذیر نیست. با پروسه ای از آموزش، ارتباطات درون شرکتی و دیدگاه های مشترک، ما کارمندان خود را به تأمین انتظارات مشتری حساس کردیم. به عقیده ما، اداره شرکت ترکیبی از تأمین نیاز مشتری به گونه ای شفاف و اخلاقی و کل تعهدات سازمانی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دپارتمان پست هند، دومین کارفرمای شهری بزرگ که زیر نظر دولت مرکزی فعالیت می کند، دارای 150 سال سابقه است.


این شرکت بزرگترین شرکت ادغامی است که خدمات پستی، خدمات مالی، بیمه عمر و غیره ارائه می دهد.


دومین شرکت بزرگ بیمه عمر با سهم بازار بالا در مناطق روستایی در کشور است. با این عملیات محیرالعقول، این سطح از کارایی و رضایت مشتری برای این شرکت بسیار تعجب آور است. در یک مصاحبه اختصاصی با دکتر یو. اسرینیواسا راگاوان، رئیس خدمات پستی هند در گفتگویی با ساختی پراسانا، متخصص پریسنس گفت:

متوسط سطح آموزشی کارمندان شما پایین تر از تحصیلات دانشگاهی است. با این وجود، چگونه می توانید چنین حجم عظیمی از کار را با کارایی بالا و مدیریت فن آوری و رقابت اداره کنید؟
متوسط سطح آموزشی کیفی بیشتر کارمندان تحصیلات دانشگاهی یا بالاتر است. بدون شک اداره یک شرکت در این سطح از کارایی و رقابت کاری است بس دشوار. اما به هر حال، ارتباطات داخلی مؤثر، بولتن های خبری، مراکز آموزشی، تعاملات منظم وغیره ما را قادر ساخته است تا بر مشکلات فائق آییم. روش های عملیاتی تعریف شده و سیستماتیک نیز بسیار کمک کننده هستند. در عرصه های پرفشار جدید مانند خدمات مالی (سرمایه گذاری های مشترک، اوراق بهادار و غیره)، کامپیوتری کردن، سامان دهی، نه تنها به ارتباطات داخلی بزرگ و آموزشی علاقه مند هستیم، بلکه کارمندان را به اخذ مشخصه هایی مانند مدرک AMFI نیز تشویق می کنیم.

نرم افزار Meghdoot که برای مصرف داخلی در خدمات پستی تولید شده بود، هم اکنون به بازارهای خارجی همسایه نیز صادر می شود.

ما با دو متحد تجاری خود و دیگر انجمن ها، سطح بالایی از تعاملات و ارتباطات داخلی داریم. تلاش های مشترک مدیرت و کارکنان، بر پایه اعتماد و احترام متقابل، فاکتوری است که ما را به اداره چنین تجارت عظیمی با بالاترین سطح کارایی و پیشتازی در عرصه های رقابت قادر ساخته است.

نقش ارتباطات در راستای اداره شرکت چیست؟
 اداره شرکت بر شفافیت تمرکز دارد. شفافیت خارجی بدو ن شفافیت داخلی امکان پذیر نیست.

با پروسه ای از آموزش، ارتباطات درون شرکتی و دیدگاه های مشترک، ما کارمندان خود را به تأمین انتظارات مشتری حساس کردیم. به عقیده ما، اداره شرکت ترکیبی از تأمین نیاز مشتری به گونه ای شفاف و اخلاقی و کل تعهدات سازمانی است. ما ارتباطات داخلی و خارجی خود را به سمت این هدف هدایت می کنیم.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد