درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 22:41   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32998صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 4 فروردین 1397 - 09:45
چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی
چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی با هدف ارایه پیشنهادات و راهکارهای اجرایی برای تولید محتوای ارزشمند و تاثیرگذار تیرماه سال آینده توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار خواهد شد. از استادان، مدیران، کارشناسان، دانشجویان و پژوهشگران دعوت می شود مقالات و دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چهارمین همایش تخصصی تولید محتوا در روابط عمومی با هدف ارایه پیشنهادات و راهکارهای اجرایی برای تولید محتوای ارزشمند و تاثیرگذار تیرماه سال آینده توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار خواهد شد. از استادان، مدیران، کارشناسان، دانشجویان و پژوهشگران دعوت می شود مقالات و دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

 

محورهای همایش

- جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیت‌های انتشاراتی روابط عمومی
- برنامه ریزی، ایجاد و ارائه محتوای استراتژیک موفقیت آمیز
- الگوی ساختار و فرآیند تولید محتوا در وبسایت‌های سازمانی و پایگاههای خبری
- ضعف‌ها و موانع تولید محتوای انتشاراتی در سازمان‌های دولتی و خصوصی
- استفاده از محتواهای انتشاراتی در برگزاری دوره های آموزشی
- اهمیت و نقش تولید محتوای انتشاراتی به منظور افزایش مخاطب یک رویداد
- قابلیت‌های یک سیستم مدیریت محتوای الکترونیکی (شامل نرم افزارهای آموزشی، وب سایت آموزشی، اپلیکیشن موبایل، بازی های آموزشی، کتاب و مجلات الکترونیکی، فیلم های آموزشی، پادکست، پویانمایی، اینفوگراف، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و ...)
- محتوای الکترونیکی، خلاقیت و نوآوری
- تولید اپلیکیشن و پیام رسان ها جهت ارائه محتوای الکترونیکی
- تولید محتوای چندرسانه‌ای متناسب با نیاز روابط عمومی ها و استفاده هوشمندانه از آن

 

مقررات همایش

- به شرکت‌کنندگان در همایش، گواهینامه انجمن متخصصان روابط عمومی اعطا می‌شود.

- امکان جایگزینی افراد ثبت‌نام شده تا یک ماه قبل از برگزاری همایش میسر است.
- تاریخ و محل تحویل کارت حضور در همایش متعاقباً از طریق سایت انجمن اعلام خواهد شد.
- همراه داشتن کارت معتبر برای حضور در سالن همایش الزامی است.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد