درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 22:08   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32955صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 27 اسفند 1396 - 10:14
فرهنگ سازی محور فعالیت روابط عمومی هیات های ورزشی استان یزد باشد
مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای گسترش ورزش در میان مردم باید محور فعالیت های روابط عمومی هیات های ورزشی این استان باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای گسترش ورزش در میان مردم باید محور فعالیت های روابط عمومی هیات های ورزشی این استان باشد.

مسعود شریعتی شنبه شب در جمع رئیسان روابط عمومی هیات های ورزشی استان افزود: نقش روابط عمومی ها در اطلاع رسانی دقیق عملکرد هیات ها بسیار تعیین کننده و موجب فرهنگ سازی ورزشی در جامعه خواهد بود.


وی ادامه داد: مسوولان روابط عمومی ها باید اخبار هیات های خود را به صورت دقیق و در اسرع وقت از طریق رسانه های مختلف گروهی به اطلاع مردم و جامعه هدف برسانند .


این مسوول تصریح کرد: برای جذب حامیان مالی و کمک به تیم ها ، باشگاه ها و هیات های ورزشی در گروی فرهنگ سازی و اطلاع رسانی توسط روابط عمومی هاست که باید در این عرصه بیش از گذشته فعالیت کرد.


شریعتی افزود: تهیه محتوا و گزارش های خبری برای در جریان قرار دادن مردم و خانواده ها از فعالیت هیات های ورزشی استان جزو اولویت کار روابط عمومی هیات های ورزشی یزد باشد.


مدیرکل ورزش و جوانان یزد تصریح کرد: فعالیت های خوبی که به رغم برخی محدویت های مالی در ورزش استان انجام می شود، خیلی زیاد هم است ولی در وضعیت کنونی به خوبی منعکس نمی شود.


شریعتی تصریح کرد: اگر اخبار ورزشی استان توسط روابط عمومی ها بنحو شایسته تهیه شود قطعا رسانه های مختلف گروهی برای انعکاس آنها همکاری لازم خواهند داشت.


در این نشست از مسوولان روابط عمومی هیات های شمشیربازی ، همگانی ، تکواندو ، جانبازان و معلولین ، فوتبال ، شنا و سوارکاری به عنوان روابط عمومی های برتر ورزشی سال 1396 قدردانی شد.


استان یزد 46 هیات ورزشی و افزون بر 65 هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد