درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 11:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32955صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 27 اسفند 1396 - 09:38
فرهنگ سازی محور فعالیت روابط عمومی هیات های ورزشی استان یزد باشد
مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای گسترش ورزش در میان مردم باید محور فعالیت های روابط عمومی هیات های ورزشی این استان باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی برای گسترش ورزش در میان مردم باید محور فعالیت های روابط عمومی هیات های ورزشی این استان باشد.

مسعود شریعتی شنبه شب در جمع رئیسان روابط عمومی هیات های ورزشی استان افزود: نقش روابط عمومی ها در اطلاع رسانی دقیق عملکرد هیات ها بسیار تعیین کننده و موجب فرهنگ سازی ورزشی در جامعه خواهد بود.


وی ادامه داد: مسوولان روابط عمومی ها باید اخبار هیات های خود را به صورت دقیق و در اسرع وقت از طریق رسانه های مختلف گروهی به اطلاع مردم و جامعه هدف برسانند .


این مسوول تصریح کرد: برای جذب حامیان مالی و کمک به تیم ها ، باشگاه ها و هیات های ورزشی در گروی فرهنگ سازی و اطلاع رسانی توسط روابط عمومی هاست که باید در این عرصه بیش از گذشته فعالیت کرد.


شریعتی افزود: تهیه محتوا و گزارش های خبری برای در جریان قرار دادن مردم و خانواده ها از فعالیت هیات های ورزشی استان جزو اولویت کار روابط عمومی هیات های ورزشی یزد باشد.


مدیرکل ورزش و جوانان یزد تصریح کرد: فعالیت های خوبی که به رغم برخی محدویت های مالی در ورزش استان انجام می شود، خیلی زیاد هم است ولی در وضعیت کنونی به خوبی منعکس نمی شود.


شریعتی تصریح کرد: اگر اخبار ورزشی استان توسط روابط عمومی ها بنحو شایسته تهیه شود قطعا رسانه های مختلف گروهی برای انعکاس آنها همکاری لازم خواهند داشت.


در این نشست از مسوولان روابط عمومی هیات های شمشیربازی ، همگانی ، تکواندو ، جانبازان و معلولین ، فوتبال ، شنا و سوارکاری به عنوان روابط عمومی های برتر ورزشی سال 1396 قدردانی شد.


استان یزد 46 هیات ورزشی و افزون بر 65 هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد