درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 23:58   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32940صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 27 تیر 1400 - 10:05
تعهد روابط عمومی
تعهد روابط عمومی در واقع بسط و تعمیمی از همان جایگاه یابی یک سازمان است. اگر به جایگاه‌یابی به عنوان زمین حاصلخیزی می نگرید که به یک برند اجازه می دهد تا جوانه بزند، رشد کند و به موفقیت دست پیدا کند؛ تعهد در واقع "فلسفه" و "میوه" روابط عمومی است – در واقع مزیت محسوسی است که باعث می شود تا یک خدمت مطلوب و مورد پسند باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تعهد روابط عمومی در واقع بسط و تعمیمی از همان جایگاه یابی یک سازمان است. اگر به جایگاه‌یابی به عنوان زمین حاصلخیزی می نگرید که به یک برند اجازه می دهد تا جوانه بزند، رشد کند و به موفقیت دست پیدا کند؛ تعهد در واقع "فلسفه" و "میوه" روابط عمومی است – در واقع مزیت محسوسی است که باعث می شود تا یک خدمت مطلوب و مورد پسند باشد.

قول و تعهد زمانی خوب است که حفظ شود و به آن وفادار باشیم. اگر سازمانی به قول و تعهد خود عمل نکند، اعتبار آن احتمالا کاهش پیدا می کند.

در حقیقت، هزینه فرصت مخفی شدن در سایه بسیار سنگین است. اگر یک سازمان به توانایی های خود اطمینان دارد و همواره تجربه ای ثابت و جذاب را برای مخاطب خودش رقم زده است، خیلی راحت می تواند خودش را از رقبا متمایز کند و جایگاه رهبری برای خودش کسب کند.


شما چه قول هایی را به مخاطب خود داده اید و می دهید؟ برای انگیزاندن مخاطبان، قول یک برند باید به سه هدف زیر دست پیدا کند:


 - باید یک مزیت جذاب ارائه دهد
- باید معتبر و واقعی باشد
- همواره باید به آن عمل شود

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد