درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 22:29   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32852صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 15 اسفند 1396 - 22:54
تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر اهمیت شایسته سالاری در انتصابات
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به نقش موثر منابع انسانی در سود آوری بانک، گفت: حوزه ها و ادارات باید با توجه به ظرفیت های موجود نسبت به شناسایی همکاران تحصیل کرده، جوان و خوش فکر اقدام کرده و در انتصابات، شایستگی افراد را مدنظر قرار دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به نقش موثر منابع انسانی در سود آوری بانک، گفت: حوزه ها و ادارات باید با توجه به ظرفیت های موجود نسبت به شناسایی همکاران تحصیل کرده، جوان و خوش فکر اقدام کرده و در انتصابات، شایستگی افراد را مدنظر قرار دهند.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان گیلان با تاکید بر این که سرمایه انسانی توانمند باعث ایجاد مزیت رقابتی پایدار و بهبود عملکرد سازمان خواهد شد، اظهار کرد: وضعیت بانک در بخش منابع مطلوب است و اکنون نوبت ایجاد تناسب میان درآمدها و هزینه هاست.
 
 وی بر لزوم افزایش درآمدها از طریق اجرای سیاست های کارمزد محور، فروش املاک مازاد، ادغام شعب و افزایش بازدهی دارایی ها تاکید و خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن سامانه «بام» و پیام رسان «بله» گام بلندی در جهت ترویج بانکداری الکترونیک و خلوت شدن شعب بانک بوده است.
 
 در ادامه این همایش، حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور با اشاره به مزایای طرح بانک آفیسر، گفت: واحدها با شناسایی مشتریان ویژه و ارائه خدمات ویژه به آنها می توانند در جذب منابع جدید عملکرد بهتری داشته باشند.
 
 وی با تاکید بر این که واحدها به منظور افزایش درآمدهای غیرمشاع باید صدور ضمانتنامه ها، گشایش اعتبارات اسنادی و افزایش فعالیت ارزی را مد نظر قرار دهند و در جذب منابع ارزان قیمتی نظیر افتتاح حساب جاری انبساطی تر عمل کنند، ادامه داد: تا پایان سال باید روند وصول مطالبات با جدیت ادامه پیدا کند.
 
 پس از این مراسم، باجه بانک آفیسر شعبه رشت با حضور کریمی و فتحی بیرانوند افتتاح شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد