درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 22:31   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32852صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 15 اسفند 1396 - 22:54
تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر اهمیت شایسته سالاری در انتصابات
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به نقش موثر منابع انسانی در سود آوری بانک، گفت: حوزه ها و ادارات باید با توجه به ظرفیت های موجود نسبت به شناسایی همکاران تحصیل کرده، جوان و خوش فکر اقدام کرده و در انتصابات، شایستگی افراد را مدنظر قرار دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با اشاره به نقش موثر منابع انسانی در سود آوری بانک، گفت: حوزه ها و ادارات باید با توجه به ظرفیت های موجود نسبت به شناسایی همکاران تحصیل کرده، جوان و خوش فکر اقدام کرده و در انتصابات، شایستگی افراد را مدنظر قرار دهند.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب استان گیلان با تاکید بر این که سرمایه انسانی توانمند باعث ایجاد مزیت رقابتی پایدار و بهبود عملکرد سازمان خواهد شد، اظهار کرد: وضعیت بانک در بخش منابع مطلوب است و اکنون نوبت ایجاد تناسب میان درآمدها و هزینه هاست.
 
 وی بر لزوم افزایش درآمدها از طریق اجرای سیاست های کارمزد محور، فروش املاک مازاد، ادغام شعب و افزایش بازدهی دارایی ها تاکید و خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن سامانه «بام» و پیام رسان «بله» گام بلندی در جهت ترویج بانکداری الکترونیک و خلوت شدن شعب بانک بوده است.
 
 در ادامه این همایش، حمیدرضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور با اشاره به مزایای طرح بانک آفیسر، گفت: واحدها با شناسایی مشتریان ویژه و ارائه خدمات ویژه به آنها می توانند در جذب منابع جدید عملکرد بهتری داشته باشند.
 
 وی با تاکید بر این که واحدها به منظور افزایش درآمدهای غیرمشاع باید صدور ضمانتنامه ها، گشایش اعتبارات اسنادی و افزایش فعالیت ارزی را مد نظر قرار دهند و در جذب منابع ارزان قیمتی نظیر افتتاح حساب جاری انبساطی تر عمل کنند، ادامه داد: تا پایان سال باید روند وصول مطالبات با جدیت ادامه پیدا کند.
 
 پس از این مراسم، باجه بانک آفیسر شعبه رشت با حضور کریمی و فتحی بیرانوند افتتاح شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد