درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 22:26   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32792صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 9 اسفند 1396 - 23:05
استراتژی ارتباطی رسانه ای آموزش و پرورش ایجاد می شود
رییس اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش افزود: در ابتدای سال 97 در نظر داریم که تمام مناطق آموزش و پرورش کشور، روابط عمومی های 32 استان و واحدهای ستادی زیربط به طور مشخص با یک استراتژی واحد فعالیت خویش را آغاز کنند. با این کار در کوشش هستیم تا سطح بهره وری روابط عمومی ها را بالا ببریم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش شارا به نقل از پایگاه خبری هاژه در جریان نشست تخصصی کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی که روز چهارشنبه 9 اسفندماه در مهاباد برگزار شد، نظری رییس اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار هاژه از ایجاد استراتژی ارتباطی–رسانه ای در سیستم آموزش و پرورش خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا برای اولین بار، وزارت آموزش و پرورش دارای استراتژی ارتباطی – رسانه ای شود که برای این کار حدود 3 ماه است که با صاحب نظران رشته ارتباطات که بازه مطالعاتی خود را روی آموزش و پرورش تمرکز کرده اند و از طرف دیگر همچنین با تعدادی از مدیران زبده وزارتخانه و مدیران ارتباطی کشور اعم از صاحبنظران و مدیران اجرایی که شناخت و مطالعات علمی و تخصصی را روی برنامه دارند، جلسات متعددی را با آنها برگزار کردیم و در تلاش هستیم تا استراتژی یکپارچه و واحدی را تدوین کنیم که هم ارتباطات درونی و بیرونی ما را تسهیل و نظم ببخشد و از طرف دیگر مدیریت افکار عمومی را هم برای رسانه ها را نمایان سازد.


نظری ادامه داد: قریب به 105 هزار مدرسه، 1 میلیون معلم، 700 هزار بازنشسته، 13 میلیون دانش آموز وجود دارد که سازماندهی آنها، مدیریت افکار عمومی، خانواده ها در فضای عمومی کشور بدون برنامه و استراتژی قابلیت اجرا ندارند.


رییس اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش افزود: در ابتدای سال 97 در نظر داریم که تمام مناطق آموزش و پرورش کشور، روابط عمومی های 32 استان و واحدهای ستادی زیربط به طور مشخص با یک استراتژی واحد فعالیت خویش را آغاز کنند. با این کار در کوشش هستیم تا سطح بهره وری روابط عمومی ها را بالا ببریم.


نظری در مورد تهیه کتب و فیلم برای تلاشگران علم و تربیت استانها خبر داد و گفت: وزارت آموزش و پرورش و صدا و سیما طی تفاهمنامه ای که با هم داشته اند، برای نشان دادن فعالیت همکاران که در نقاط دور دست و صعب و العبور مشغول درس دادن هستند، مستندی با عنوان "غوغای بی حیا" که پنج شنبه های هر هفته راس ساعت 19:50 در قالب 26 قسمت 30 دقیقه ای تهیه می شود و فردا قسمت 2 آن پخش می گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد