درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 10:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32784صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 9 اسفند 1396 - 11:25
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش: برای ایحاد فضای پرسشگری و پاسخگویی تلاش کردیم
رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش گفت: سعی کرده ایم پاسخگویی را در این وزارتخانه به عنوان بزرگترین دستگاه دولت که نزدیک به ۵۰ درصد کارکنان دولت در آن قرار دارند، افزایش دهیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش گفت: سعی کرده ایم پاسخگویی را در این وزارتخانه به عنوان بزرگترین دستگاه دولت که نزدیک به ۵۰ درصد کارکنان دولت در آن قرار دارند، افزایش دهیم.

 

 به گزارش شارا، عصر روز گذشته، دویست و نهمین نشست انجمن روابط عمومی ایران، به میزبانی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

 

در این نشست مرتضی نظری رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رای اعتماد بالای نمایندگان مجلس به وزیر آموزش و پرورش را نشانه آمادگی نمایندگان مجلس برای انجام اصلاحات و به روز آوری آموزش و پرورش دانست و به نکات زیر اشاره کرد. وی گفت: با توجه به مصوبه حذفآزمون در شورای عالی آموزش و پرورش، مدیریت تعلیم و تربیت را از دست کاسبان و تجار گرفته ایم و آن را به دست کارشناسان امور تربیتی و آموزشی قرار می دهیم خوشحالیم که کودکانمان را از استرس آزمون ها گرفته ایم و اضطراب آنان را کاهش می دهیم.

 

نظری ادامه داد: ما نیاز به اطلاع رسانی دقیق در مورد حذف آزمون به خانواده ها داریم، گاهی خانواده ها به ادارات شکایت می کنند که چرا معلم ها با بچه هایمان تست کار نمی کنند. نیاز داریم که خانواده ها بجای اولویت قرار دادن تست، صدها مهارت تربیتی که کودکان در سنین خردسالی نیاز دارند را مورد توجه و اهتمام قرار دهند.

 

 رئیس مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش تاکید کرد: با توجه به برنامه های چندماهه گذشته این مرکز، سعی کرده ایم تا پاسخگویی را در این وزارت خانه به عنوان بزرگترین دستگاه دولت که نزدیک به ۵۰ درصد کارکنان دولت در آن قرار دارند، افزایش دهیم. در این راستا بطور مرتب معاونین و مدیران کل در نشست های خبری شرکت کرده اند و پاسخگوی پرسش های خبرنگاران بوده اند. تعامل هایمان را با خبرنگاران افزایش داده ایم و نگاه های تنگ نظرانه به خبرنگاران و رسانه را کم کرده ایم.

 

 وی اظهار کرد: درخصوص تغییر نگرش ها در دوره اخیر نیز سعی کرده ایم با ایجاد یک نگاه توسعه ای و نوگرایانه، ترس از #فضای_مجازی را در این وزارت خانه کم کنیم تا بتوانیم از این فضا به عنوان فرصتی برای افزایش خدمات و کاهش فاصله با جامعه استفاده کنیم.

 

نظری با اشاره به اینکه جوانگرایی مدیریت در وزارت خانه شروع شده و تلاش بر این است تا از مشارکت زنان و جوانان در وزارت خانه استفاده بیشتری شود، بیان کرد:حذف پیک نوروزی به عنوان یک اقدام اصلاحی در وزارت آموزش و پرورش تلقی می شود که می تواند باعث کم کردن استرس و اضطراب از فضای آموزش و افزایش انگیزه و شادی برای دانش آموزان شده و مهمترین پیامد آن آشتی دادن خانواده ها و کودکان با کتاب به عنوان یک کار فرهنگی است.

 

امیدواریم با این کار فرهنگ کتابخوانی به عنوان یک ضرورت فرهنگی در کودکانمان نهادینه شود. در تلاشیم تا با همدلی و تقویت تحمل و مدارا و اخلاق مداری، فضای باز اظهار نظر و پرسشگری گسترش بیابد.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد