درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 06:36   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32749صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 6 اسفند 1396 - 15:45
مدیرعامل ایلنا: روابط عمومی‌ها مانع از تبدیل مشکل به بحران شوند
نشست مدیران روابط عمومی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور با حضور روزبه کردونی (رییس مرکز روابط عمومیو اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و مسعود حیدری (مدیرعامل خبرگزاری کار ایران _ ایلنا) برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشست مدیران روابط عمومی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر کشور با حضور روزبه کردونی (رییس مرکز روابط عمومیو اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و مسعود حیدری (مدیرعامل خبرگزاری کار ایران _ ایلنا) برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از ایلنا، مسعود حیدری در این نشست با اشاره به گستردگی وظایف روابط عمومی ها گفت: روابط عمومی ها در مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل گستردگی ، وظایف سنگین تری دارند.

وی با بیان این که با توجه به شرایط کشور شفافیت بهترین نکته ای است که باید روابط عمومی ها مورد تاکید قرار دهند، تصریح کرد: اگر هر مجموعه‌ای شفافیت داشته باشد قطعا از آسیب مصون خواهد بود.

حیدری در ادامه بر استفاده درست از ظرفیت رسانه‌ها تاکید و اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید در راهبری و مدیریت پیام‌ها و اطلاعات ایفای نقش کنند چرا که درصورت ایجاد محدودیت ، زمینه های دسترسی به پیام به شکل دیگری وجود دارد.

مدیرعامل خبرگزاری ایلنا در ادامه تاکید کرد: به دلیل گستردگی خدمات وزارتخانه توقعات بیشتری هم از آن وجود دارد بنابراین روابط عمومی این مجموعه می تواند کمک رسان خوبی برای وزارتخانه باشد و می‌توانند کاری کنند که مشکل تبدیل به بحران نشود.

حیدری معتقد است که رسانه ها در کنار روابط عمومی می توانند اطلاعات بهتر و بیشتری به مخاطب ارائه کنند ضمن این که روابط عمومی نباید از نقد رسانه‌ها هراس داشته باشند و اشکالات را باید با کمک رسانه‌هایی که منصفانه نقد می کنند برطرف کنند.

وی گفت: اگر رسانه‌های منصف نقد درستی نداشته باشند قطعا در اصلاح مسیرمان دچار اشکال خواهیم شد.

گفتنی است در این نشست یک روزه ، مدیران روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی یک گفت وگوی 4 ساعته با رییس مرکز روابط عمومی به بیان پار ه ای از دغدغه ها در حوزه روابط عمومی پرداخته و خواستار ارتقای روابط عمومی در سطح استان شدند و در پایان نظرات و پیشنهادات خود را نیز ارائه کردند.



 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد