درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 21:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32612صفحه نخست » شنبه، 21 بهمن 1396 - 07:58
چرا سامسونگ از دادن هدیه به ورزشکاران ایران و کره شمالی خودداری کرد؟
ماجرای تلفن همراه در المپیک زمستانی
وب‌گاه "گیزمودو" (Gizmodo) متخصص در زمینه طراحی، فناوری و مطالب علمی تخیلی طی گزارشی اعلام کرد که شرکت سامسونگ اسپانسر المپیک زمستانی 2018 که در کره جنوبی برگزار می‌شود، تنها از تقدیم هدایا به ورزشکاران ایران و کره‌شمالی خوداری کرده در حالی که ورزشکاران سایر کشورها هرکدام یک گوشی همراه نوع سامسونگ "نوت 8" دریافت می‌کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گلکسی نوت 8 هدیه‌ای که برای ورزشکاران در المپیک زمستانی 2018 درنظر گرفته شده است.

وب‌گاه "گیزمودو" (Gizmodo) متخصص در زمینه طراحی، فناوری و مطالب علمی تخیلی طی گزارشی اعلام کرد که شرکت سامسونگ اسپانسر المپیک زمستانی 2018 که در کره جنوبی برگزار می‌شود، تنها از تقدیم هدایا به ورزشکاران ایران و کره‌شمالی خوداری کرده در حالی که ورزشکاران سایر کشورها هرکدام یک گوشی همراه نوع سامسونگ "نوت 8" دریافت می‌کنند.

دلیل مستثنی کردن ورزشکاران دو کشور ایران و کره‌شمالی از دریافت گوشی‌های سامسونگ، تحریم‌های بین‌المللی اعمال شده بر تهران و پیونگ یانگ عنوان شده درحالی که نیویورک تایمز در گزارشی به احتمال استفاده از گوشی‌های هوشمند سامسونگ برای بارگیری اپلیکیشن‌های نظامی اشاره کرده و آن را یکی از دلایل خودداری سامسونگ از دادن گوشی‌های پیشرفته ساخت خود به ورزشکاران ایران و کره شمالی دانسته است.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران پنج‌شنبه 8 فوریه ضمن هشدار به شرکت سامسونگ کره‌جنوبی اقدام آن در به اجراء گذاشتن تحریم‌های بین‌المللی بر علیه شرکت‌کنندگان ایرانی در بازی‌های المپیک زمستانی 2018 پیونگ یانگ را تصمیمی «غیراخلاقی و غیرورزشی» دانسته و گفت اگر این شرکت عذرخواهی نکند او دیگر از گوشی همراه این شرکت استفاده نخواهد کرد.

ایران 4 ورزشکار به المپیک زمستانی امسال در کره جنوبی اعزام کرده و 22 ورزشکار نیز از کشور کره شمالی در این مناسبت ورزشی بین‌المللی حضور دارند.

به گزارش رسانه ها، کمیته المپیک ایران اعلام کرده هیچ نامه‌ای را بدون ذکر عذرخواهی نخواهند پذیرفت و مقصر این اتفاق چه کمیته بین‌المللی المپیک باشد و چه شرکت سامسونگ، باید رسماً عذرخواهی کند.

کمیته المپیک ایران همچنین از سرپرست کاروان ایران در کره جنوبی خواسته پیش از قبول هر نامه‌ای از سوی کمیته بین‌المللی المپیک یا شرکت سامسونگ، باید از عذرخواهی رسمی مقصران این اتفاق مطمئن شوند.

در این بین، شائبه تبلیغاتی بودن ماجرا نیز مطرح شده. همچنین این ابهام که به طور کلی اگر سازمان ملل چنین تحریمی را اعمال کرده بود، چرا جزئیاتی از آن در دسترس نیست و چرا IOC پیشتر به کشورهای عضو، ابلاغ نکرده بود؟

 

سامسونگ از سال 1997 تاکنون به مسئولان و ورزشکارانی که در المپیک شرکت می‌کنند، گوشی‌های همراه ساخت این شرکت را هدیه می‌دهد. پیشتر اعلام شده بود که مقامات کره شمالی گوشی‌های دریافتی را از ورزشکاران این کشور گرفته GPS و اینترنت را بر روی این گوشی‌ها بلاک می‌کنند.

 


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد