درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 17:45   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32581صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 16 بهمن 1396 - 21:08
10 محصول و خدمت جدید بانک ملی ایران در «ملی شو» رونمایی شد
امروز 10 دستاورد نوین و کم نظیر نظام بانکی کشور در بزرگترین رویداد سالانه بانک ملی ایران موسوم به «ملی شو» رونمایی شد.
  

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، امروز 10 دستاورد نوین و کم نظیر نظام بانکی کشور در بزرگترین رویداد سالانه بانک ملی ایران موسوم به «ملی شو» رونمایی شد.


به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، حساب ملی سکه، توریست کارت، دستگاه VTM، دستگاه CRS ، رمز یک بار مصرف ملی کارت، ملی فاند، ملی بازار، باجه جوانه ها، بانک آفیسر و شعبه سیار 10 محصول نوین مرتبط با حوزه بانکداری دیجیتال بانک ملی ایران است که جزییات آن امروز در «ملی شو» با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و برخی مقامات و خبرنگاران برای حاضران تشریح شد.


حساب ملی سکه، حسابی با موجودی سکه بهار آزادی به جای وجه نقد است که به عنوان یک پروژه‌ ملی برای اولین بار در کشور رونمایی شد. دارندگان حساب و کارت سکه به راحتی می توانند از کیوسک‌های بانک، سکه دریافت و یا برای سایرین سکه کارت به کارت کنند.


همچنین توریست کارت بانک ملی ایران از دیگر محصولات نوین رونمایی برای توسعه صنعت توریست و حمایت از گردشگری است. این سامانه قابلیت ارائه تمامی خدمات مورد نیاز توریست اعم از کنترل ویزا، دریافت ارز، ارائه سیم‌کارت و تحویل توریست کارت را در کیوسک‌های بانک ملی ایران از طریق استفاده در پایانه‌های فروش، خودپردازها و خریدهای اینترنتی را دارد.


دستگاه VTM خدمت دیگر بانک ملی ایران برای ارایه خدمات شعبه در تمام ساعات شبانه‌روزی به مشتریان است. به وسیله این شعبه تمام الکترونیک، امکان افتتاح حساب، انجام انواع تراکنش‌های مالی، دریافت ملی کارت، وصول چک، دریافت کارت هدیه و ارتباط تصویری با کارشناسان خبره بانک در هر ساعت شبانه‌روز فراهم می شود.


همچنین CRS دستگاه خودپرداز و خوددریافتی است که امکانات جدیدی را در حوزه بانکداری الکترونیک به مشتریان ارایه می دهد.


رمز یکبار مصرف ملی کارت نیز امکانی است که با نصب اپلیکیشن «ملی @» برای بی‌نیازی از حفظ محرمانگی رمز کارت و ‌افزایش ضریب امنیت کارت‌های بانکی فراهم می شود. با این خدمت می توان علاوه بر سایر خدمات بانکی، در هر لحظه رمز جدید برای کارت دریافت کرد.


ملی فاند نیز تجربه ای جدید برای تامین مالی جمعی با اعتبار بزرگترین بانک کشور است که امکان انتخاب محل مصرف منابع مشتری در امور مربوط به حمایت از خیریه ها و یا طرح‌ها و پروژه‌های نیازمند سرمایه را می دهد.


ملی بازار یا زنجیره تامین مالی با هدف حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان دیگر دستاورد رونمایی شده امروز در «ملی شو» است که رابطه‌ای برد – برد را بین تولید کننده و مصرف کننده در بستر امن بانک ملی ایران فراهم می کند.


از جمله ویژگی های این محصول هم می توان به شفاف‌سازی فعالیت‌های اقتصادی، کاهش جذابیت کالای قاچاق، توسعه بازار و اطمینان خاطر از برگشت وجوه در موعد مقرر و ارائه تسهیلات با نرخ‌های جذاب به مصرف کنندگان تولیدات داخلی اشاره کرد.


ارائه خدمات بانکی به جذاب ترین شیوه به کودکان و نوجوانان هم دیگر اولویت مورد توجه بانک ملی ایران بوده که به همین منظور بستری امن برای ارائه نوآورانه ترین خدمات با به روزترین تجهیزات را در باجه جوانه ها به مشتریان آتی فراهم کرده است.


همچنین شعبه سیار به عنوان یکی از تازه ترین خدمات بانکی دنیا که در تعامل تنگاتنگ با بانکداری دیجیتال است، برای ارائه خدمات بانکی در هر نقطه به انتخاب مشتری امروز رونمایی شد.


بانک آفیسر دیگر محصول رونمایی شده در «ملی شو» است که به عنوان پیشرفته ترین نحوه خدمت رسانی به مشتریان بر بستر پیام رسان «بله» شناخته می شود.


لازم به ذکر است این دستاوردها با تکیه بر ارائه خدمات نوین بر پایه «بانکداری دیجیتال» و با هدف مشتری مداری با استفاده از تازه ترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و ارائه شده است. مراسم امروز به صورت مستقیم از صفحه اینستاگرام بانک ملی ایران نیز پخش شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد