درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 02:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32577صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 16 بهمن 1396 - 12:21
رتبه نخست حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط به بانک ملی ایران رسید
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از کسب رتبه اول این بانک در حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط در شبکه بانکی کشور خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از کسب رتبه اول این بانک در حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط در شبکه بانکی کشور خبر داد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان با بیان این که کمک به رونق تولید و اشتغال در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار امسال به طور جدی مدنظر ماست، گفت: آمار موجود در نظام بانکی، خوشبختانه عملکرد مطلوب و قابل قبول بانک ملی ایران در این زمینه را تایید می کند.

وی اظهار کرد: بانک ملی ایران با بیشترین سهمیه ابلاغی به میزان 40 هزار میلیارد ریال در برنامه اشتغال فراگیر، توانست رتبه نخست مشارکت در حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط را از آن خود کند.

شایان با بیان این که این بانک فراهم سازی همه زیرساخت های ممکن برای به کارگیری توان بالای نیروی انسانی موجود در جامعه را وظیفه خود می داند، خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال فراگیر از طریق تقویت رشد اقتصادی و تحرک بخشی به بازار کشور در کنار فعال سازی تمامی ظرفیت های ملی و منطقه ای میسر است و بانک ملی ایران نیز در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملی ایران تاکید کرد که این بانک طی 10 ماه نخست سال جاری حدود سه هزار و 200 فقره تسهیلات به مبلغ حدود 26 هزار میلیارد ریال به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد