درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 15:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32577صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 16 بهمن 1396 - 08:27
رتبه نخست حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط به بانک ملی ایران رسید
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از کسب رتبه اول این بانک در حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط در شبکه بانکی کشور خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از کسب رتبه اول این بانک در حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط در شبکه بانکی کشور خبر داد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان با بیان این که کمک به رونق تولید و اشتغال در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار امسال به طور جدی مدنظر ماست، گفت: آمار موجود در نظام بانکی، خوشبختانه عملکرد مطلوب و قابل قبول بانک ملی ایران در این زمینه را تایید می کند.

وی اظهار کرد: بانک ملی ایران با بیشترین سهمیه ابلاغی به میزان 40 هزار میلیارد ریال در برنامه اشتغال فراگیر، توانست رتبه نخست مشارکت در حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط را از آن خود کند.

شایان با بیان این که این بانک فراهم سازی همه زیرساخت های ممکن برای به کارگیری توان بالای نیروی انسانی موجود در جامعه را وظیفه خود می داند، خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال فراگیر از طریق تقویت رشد اقتصادی و تحرک بخشی به بازار کشور در کنار فعال سازی تمامی ظرفیت های ملی و منطقه ای میسر است و بانک ملی ایران نیز در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملی ایران تاکید کرد که این بانک طی 10 ماه نخست سال جاری حدود سه هزار و 200 فقره تسهیلات به مبلغ حدود 26 هزار میلیارد ریال به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد