درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 07:49   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32577صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 16 بهمن 1396 - 12:57
رتبه نخست حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط به بانک ملی ایران رسید
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از کسب رتبه اول این بانک در حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط در شبکه بانکی کشور خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از کسب رتبه اول این بانک در حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط در شبکه بانکی کشور خبر داد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان با بیان این که کمک به رونق تولید و اشتغال در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار امسال به طور جدی مدنظر ماست، گفت: آمار موجود در نظام بانکی، خوشبختانه عملکرد مطلوب و قابل قبول بانک ملی ایران در این زمینه را تایید می کند.

وی اظهار کرد: بانک ملی ایران با بیشترین سهمیه ابلاغی به میزان 40 هزار میلیارد ریال در برنامه اشتغال فراگیر، توانست رتبه نخست مشارکت در حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط را از آن خود کند.

شایان با بیان این که این بانک فراهم سازی همه زیرساخت های ممکن برای به کارگیری توان بالای نیروی انسانی موجود در جامعه را وظیفه خود می داند، خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال فراگیر از طریق تقویت رشد اقتصادی و تحرک بخشی به بازار کشور در کنار فعال سازی تمامی ظرفیت های ملی و منطقه ای میسر است و بانک ملی ایران نیز در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملی ایران تاکید کرد که این بانک طی 10 ماه نخست سال جاری حدود سه هزار و 200 فقره تسهیلات به مبلغ حدود 26 هزار میلیارد ریال به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد