درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 05:54   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32567صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 15 بهمن 1396 - 16:39
در قاب بهار انقلاب اسلامی / 3/ از سرگیری روابط بانک ملی ایران با بانک های خارجی
بانک ملی ایران به دنبال رفع تحریم ها علیه کشور و از سر گرفتن روابط بین الملل در سیستم بانکی جهان، تا کنون با 45 بانک خارجی ارتباط کارگزاری مستقیم ایجاد کرده و از این رو ارائه خدمات در 150 بانک فراهم شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک ملی ایران به دنبال رفع تحریم ها علیه کشور و از سر گرفتن روابط بین الملل در سیستم بانکی جهان، تا کنون با 45 بانک خارجی ارتباط کارگزاری مستقیم ایجاد کرده و از این رو ارائه خدمات در 150 بانک فراهم شده است.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، پیش از آغاز تحریم ها، این بانک بیش از 60 سال سابقه کار بین المللی داشت و با 600 کارگزار در دنیا همکاری می کرد. همچنین آن زمان دست کم 300 حساب کارگزاری فعال در این بانک وجود داشت اما با اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشور و نظام بانکی ، کار به جایی رسید که بانک ملی ایران حتی یک خدمت ارزی هم نمی توانست ارائه کند و در واقع رابطه 60 ساله کارگزاری ها با بانک ملی ایران، طی پنج سال به طور کامل قطع شد.

با این حال با قطعی شدن برجام، بانک ملی ایران بلافاصله به احیای روابط کارگزاری و بین المللی اقدام کرد، به طوری که ابتدا با 300 بانک خارجی مکاتبه و برقراری دوباره ارتباطات را پیگیری شد.

این اقدام در حال حاضر به ایجاد رابطه کارگزاری مستقیم با کشورهای حوزه اروپا، آسیای شرقی و آمریکای جنوبی منتهی شده است به طوری که در سال گذشته نیز این بانک با 30 کارگزار ارتباط مستقیم برقرار کرد و تعداد پیام های سوئیفتی صادره توسط بانک از زمان اجرای برجام تا پایان سال 95 به 19 هزار و 810 فقره و تعداد پیام های وارده به 15 هزار و 456 فقره رسیده است.

تعداد پیام های سوئیفتی وارده و صادره این بانک در 10 ماه ابتدای امسال نیز به 40 هزار و 697 فقره می رسد که درمجموع تعداد این پیام ها از پسابرجام تا کنون بر 73 هزار و 619 فقره بالغ می شود.

از نظر میزان روابط با بانک های خارجی نیز تاکنون از هشت بانک در کشورهای دانمارک، اتریش، روسیه، ایتالیا، ژاپن، آلمان، کره جنوبی و چین تا میزان هفت میلیارد دلار قرارداد عمومی فاینانس دریافت شده که سه فقره قرارداد نهایی و امضا شده اند.

همچنین در سال گذشته و 10 ماه ابتدای امسال تعداد پنج هزار و 457 فقره اعتبار برات و حواله اسنادی به حجم دو هزار و هشت میلیون دلار و 17 هزار و 756 فقره حواله با ارز غیربازرگانی به ارزش شش هزار و 532 میلیون دلار توسط شعب و واحدهای داخل کشور بانک ملی ایران صادر شده است.

حجم تامین مالی خارجی فاینانس در سال 95 و 10 ماه ابتدای سال جاری 105 میلیون دلار بوده است که بر اساس این آمار می توان نتیجه گیری کرد با گشایش های پسابرجام، خساراتی که در دوران تحریم به بانک وارد شده بود، در حال جبران هستند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد