درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 21:18   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32543صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 12 بهمن 1396 - 08:21
مسئولان روابط عمومی ادارات، اصحاب رسانه را یاری کنند
مهمترین وظیفه کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر در شهرستان لنده ایجاد تعامل و هماهنگی بین بخشی برای پوشش حداکثری برنامه ها دهه فجر می باشد که انتظار داریم مسئولان روابط عمومی ادارات هرجایی که اصحاب رسانه واسطه ازدیاد برنامه ها نتوانستند برنامه ای را پوشش دهند به یاری آنان بشتابند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان لنده گفت: اعتقاد راسخ داریم که تکریم و احترام خبرنگاران در جامعه بدون شک تکریم افکار عمومی جامعه ای پویا و بانشاط است که اصحاب رسانه سهم عظیمی در این نشاط دارند.

به گزارش شارا؛ به نقل از خبرلنده، نورعلی کاظمی در جمع اصحاب رسانه و مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان لنده در جلسه هماهنگی کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجراین شهرستان، با تسلیت دهه فاطمیه و تبریک سالروز پیروی انقلاب اسلامی به نقش سازنده رسانه ها در جامعه اشاره کرد و گفت: مهمترین رسالت اصحاب رسانه را می توان در پوشش اخبار و اطلاعات و آگاهی بخشی فوری به جامعه دید که در سخت ترین شرایط رسالت خویش را به نحو احسن انجام می دهند.

وی افزود: تعامل با اصحاب رسانه می تواند راه حلی مناسب برای رفع مشکلات در جامعه باشد و از طرف دیگر رسانه ها می توانند خدمات ارزشمند نظام را در چهار دهه گذشته به بهترین شکل ممکن به مردم اطلاع رسانی کنند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی دهه فجر شهرستان لنده تصریح کرد: همه ما باید بپذیریم که تکریم و احترام خبرنگار یعنی احترام به آحاد جامعه است.

وی تاکیدکرد: دهه فجر فرصتی است تا خدمات صورت گرفته در چهار دهه گذشته برای مردم تبیین و تشریح شود تا مردم با نشاط بیشتری به مسئولان اعتماد کنند.

کاظمی اظهارکرد: مهمترین وظیفه کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر در شهرستان لنده ایجاد تعامل و هماهنگی بین بخشی برای پوشش حداکثری برنامه ها دهه فجر می باشد که انتظار داریم مسئولان روابط عمومی ادارات هرجایی که اصحاب رسانه واسطه ازدیاد برنامه ها نتوانستند برنامه ای را پوشش دهند به یاری آنان بشتابند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه بزرگترین سهم را در تعالی اهداف نظام داشته و دارند و لازم است که همه ادارات و نهادهای شهرستان حمایت مادی و معنوی از این قشر زحمت کش را داشته باشند.

وی در ادامه گفت: اصحاب رسانه زبان گویای مردم هستند که با نقدهای سازنده خود در جهت رفع مشکلات تلاش دارند و مسئولن نیز باید به منظور بیان خدمات نظام با اصحاب رسانه تعامل داشته باشند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان لنده گفت: زنگ انقلاب، رژه خودرویی، همایش پیاده روی، محفل انس با قرآن، جشن فجر ماندگار، جنگ شادی، برگزاری جشن عشایری و روستایی، یادواره شهدا، غبارروبی گلزارشهدا وبرنامه های متنوع از جمله برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان لنده است که با همکاری و تعامل با اصحاب رسانه پوشش داده خواهند شد.

منبع : دانا

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد