درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 00:43   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32462صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیشنبه، 7 بهمن 1396 - 23:16
انتظار فزاینده برای افشاگری اقتصادی
بعضی سازمانها و شرکت ها در ایجاد اطلاعات قابل دسترسی برای سرمایه گذاران پیش قدم هستند. باقی با بی میلی با قوانین جدید موافقت می کنند به طوری که وکلایشان بیان می کنند که بیش از حد پیشرو بودن دربردارنده ریسک زیادی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مؤسسه روابط سرمایه گذاران ملی (NIRI) راهبردی برای نشان دادن چگونگی توافق قوانین جدید با مسئولیت پذیری و شفاف سازی منتشر کرده است که دربردارنده ارائه تحلیلی از افشاسازی های مستقیم و منظم و راهبردی برای دریافت آزادی های بیشتر است. اما برآوردن تنها کافی نیست. مدیریت شرکت و سازمان نیازمند ایجاد یک محیط باز است.


بعضی سازمانها و شرکت ها در ایجاد اطلاعات قابل دسترسی برای سرمایه گذاران پیش قدم هستند. باقی با بی میلی با قوانین جدید موافقت می کنند به طوری که وکلایشان بیان می کنند که بیش از حد پیشرو بودن دربردارنده ریسک زیادی است.


این باز بودن باید با هیئت امنای شرکت آغاز شود. مدیریت می بایست برای اعضای هیئت امنا گزارش های تحلیلی مناسب، مطلوب یا نامطلوب تهیه کند، و می بایست به آنها اجازه دهند سؤال های پرسیده شده از سوی تحلیل گران یا سرمایه گذاران را ببینند.

 

 این ممکن است اخطار برای مشکلات بالقوه را ایجاد کند. همچنین گواه این مطلب است که آیا استراتژی های شرکت به درستی دریافت شده اند یا نه. به علاوه، هیئت امنا باید از چگونگی رتبه بندی شرکت توسط سرویس های رتبه بندی دولتی شرکت ها اطلاع داشته باشد. بسیاری از سرمایه گذاران در حال استفاده از این سرویس ها هستند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد