درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 13:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32375صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 28 دی 1396 - 19:29
مدیرکل بهزیستی گیلان: نقش روابط عمومی در سازمان بهزیستی برجسته خواهد شد
رسانه ها می توانند با بیان متناسب واقعیات اجتماعی و انتقال نقاط قوت خدمات رسانی به مردم وانعکاس مسائل و مشکلات به ما، نقش بسیار مفیدی در ایجاد امید برای مردم و کمک به سازمان و ارتقای کیفیت خدمات ما داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل بهزیستی استان گیلان در اولین نشست هم اندیشی که با حضور معاونین، مدیر روابط عمومی بهزیستی استان، روسای بهزیستی شهرستانها، کارشناسان روابط عمومی شهرستانها، رابطین روابط عمومی و تنی چند از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات خزائلی بهزیستی استان برگزار گردید گفت: روابط عمومی سازمان بهزیستی می بایست با اطلاع رسانی خدمات به جامعه هدف، انعکاس به موقع مشکلات اجتماعی، اطمینان بخشی به مخاطبین، ایجاد اعتماد درمردم و خیرین و تعامل سازنده با رسانه سعی در تبدیل تهدیدها به فرصت ها نموده و برای نیل به این اهداف سازمان ما می بایست دارای یک نظام هدفمند و شبکه بندی شده باشد که از واحد روابط عمومی ستاد شروع وبه ادارات شهرستانها، مراکز و انجمنها گسترش یابد.

وی افزود: ما درحال بازبینی و تحول آفرینی در حوزه روابط عمومی هستیم و باید از نیروهای مجرب در این حوزه بهره جست و به برگزاری دوره های آموزشی برای متصدیان حوزه روابط عمومی توجه بیشتری نمود. لذا نقش روابط عمومی در سازمان بهزیستی من بعد بشکل ممتازی برجسته خواهد شد.


دکتر محمدرضا پارسی افزود: می بایست حوزه اختیارات روابط عمومی در سطح شهرستانها افزایش یافته و عموم از عملکرد بهزیستی شهرستانها بیشتر مطلع گردند. وقتی صحبت از جامعه هدف سازمان ما می شود ذهن بیشتر افراد بسوی جامعه هدف معلولین و آسیب دیدگان اجتماعی سوق می یابد در حالی بیشتر افرادی که در معاونت پیشگیری مخاطب برنامه های ما هستند کلیه آحادجامعه را در بر می گیرند و در بسیاری از مواقع سازمان بهزیستی اقدام به خدمت رسانی به افرادی می نماید که در زمان ارائه خدمت هنوز تحت پوشش سازمان بهزیستی هم نیستند.


دکتر پارسی به اهمیت ارتباط بیشتر با رسانه ها تاکید نمود و هم اندیشی با اصحاب رسانه را در جهت ارتقای کیفیت روابط عمومی سازمان بسیار مفید و سازنده دانست و گفت رسانه ها می توانند با بیان متناسب واقعیات اجتماعی و انتقال نقاط قوت خدمات رسانی به مردم وانعکاس مسائل و مشکلات به ما، نقش بسیار مفیدی در ایجاد امید برای مردم و کمک به سازمان و ارتقای کیفیت خدمات ما داشته باشند.


وی همچنین از سفر ریاست سازمان بهزیستی کشور همزمان با ایام الله دهه فجر به گیلان خبر داد و برنامه های ایام الله دهه فجر را به اختصار بیان و از افتتاح بیش از ۱۰۳ مسکن در سطح استان و ۱۵ مورد اشتغال و افتتاح مراکز اورژانس اجتماعی، مراکز میان مدت اقامتی، نمایشگاه توانمندی آثار معلولین، پایگاه خدمات اجتماعی، موبایل سنتر، کلینیک مددکاری اجتماعی، مرکز مشاوره، مرکز گفتاردرمانی و کاردرمانی، مهدکودک در دهه فجر خبر داد.

 

منبع: شمال ما

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد