درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32306صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 22 دی 1396 - 12:31
چرا مدیران شهری محمدشهر در انتخاب «مدیر روابط عمومی» ناتوان و سردرگم هستند؟
پس از گذشت ۵ ماه از آغاز به کار شورای پنجم در شهر محمدشهر این نهاد کماکان موفق به انتخاب و انتصاب مدیری برای حوزه حساس روابط عمومی خود نشده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پس از گذشت ۵ ماه از آغاز به کار شورای پنجم در شهر محمدشهر این نهاد کماکان موفق به انتخاب و انتصاب مدیری برای حوزه حساس روابط عمومی خود نشده است.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که شهرداری محمدشهر نیز که تنها برای چند ماه از حضور «محسنی» در سمت مدیر روابط عمومی استفاده کرد در حال حاضر با کناره گیری این فرد از مدیریت روابط عمومی، حالا با فقدان مدیر در این حوزه روبرو شده است. (گفته می شود تخصص اصلی «محسنی» مدیریت در حوزه «فضای سبز» بوده است.)

لازم به ذکر است که، افشین سخایی فرد و شیرزاد حسینی دو تن از افراد دارای تجربه کاری در حوزه رسانه و روابط عمومی مدیریت شهری محمدشهر هستند که فعلاً در بخشهای دیگر شهرداری محمدشهر فعالیت دارند. (افراد مذکور در سالهای گذشته مسئولیت مدیریتِ حوزه روابط عمومی شورا و شهرداری محمدشهر را برعهده داشته اند.)

گفتنی است این نقیصه(عدم انتصاب مدیر روابط عمومی) در حوزه مدیریت شهری شهرهای همجوار محمدشهر(ماهدشت، مشکین دشت، صفادشت و …) مشاهده نمی شود.

حال باید منتظر بود و دید که مدیران شهری محمدشهر برای انتصاب مدیر حوزه حساسِ روابط عمومی چه تدبیری اندیشیده اند.

صاحب نظران دلیل حساسیت مدیریت در حوزه روابط عمومی در هر سازمان و نهادی را به جهت ایجاد پل ارتباطی مسئولان با رسانه و مردم (و چگونگی مدیریت این ارتباط) در این حوزه ذکر می کنند.

و در نهایت بایستی پرسید که آیا (خدای ناکرده) مدیران شهری جدیدالورود محمدشهر در انتخاب «مدیر روابط عمومی» ناتوان و سردرگم هستند؟ یا اینکه اصولا تاکنون فرد مناسب را درجهت انتصاب در این سمت پیدا نکرده اند…

نکتۀ بارز دیگری که نباید فراموش شود عدم تخصص گرایی در انتصابات شهرداری محمدشهر در طی سالهای اخیر بوده است ککه لطمات فراوانی را به شهر تحمیل کرده است…؛امید است در دوره جدید تا حد امکان این نقصان نیز رفع شود.

سعید پورمند

محمدشهرسلام

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد