درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 03:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32306صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 22 دی 1396 - 12:31
چرا مدیران شهری محمدشهر در انتخاب «مدیر روابط عمومی» ناتوان و سردرگم هستند؟
پس از گذشت ۵ ماه از آغاز به کار شورای پنجم در شهر محمدشهر این نهاد کماکان موفق به انتخاب و انتصاب مدیری برای حوزه حساس روابط عمومی خود نشده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پس از گذشت ۵ ماه از آغاز به کار شورای پنجم در شهر محمدشهر این نهاد کماکان موفق به انتخاب و انتصاب مدیری برای حوزه حساس روابط عمومی خود نشده است.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که شهرداری محمدشهر نیز که تنها برای چند ماه از حضور «محسنی» در سمت مدیر روابط عمومی استفاده کرد در حال حاضر با کناره گیری این فرد از مدیریت روابط عمومی، حالا با فقدان مدیر در این حوزه روبرو شده است. (گفته می شود تخصص اصلی «محسنی» مدیریت در حوزه «فضای سبز» بوده است.)

لازم به ذکر است که، افشین سخایی فرد و شیرزاد حسینی دو تن از افراد دارای تجربه کاری در حوزه رسانه و روابط عمومی مدیریت شهری محمدشهر هستند که فعلاً در بخشهای دیگر شهرداری محمدشهر فعالیت دارند. (افراد مذکور در سالهای گذشته مسئولیت مدیریتِ حوزه روابط عمومی شورا و شهرداری محمدشهر را برعهده داشته اند.)

گفتنی است این نقیصه(عدم انتصاب مدیر روابط عمومی) در حوزه مدیریت شهری شهرهای همجوار محمدشهر(ماهدشت، مشکین دشت، صفادشت و …) مشاهده نمی شود.

حال باید منتظر بود و دید که مدیران شهری محمدشهر برای انتصاب مدیر حوزه حساسِ روابط عمومی چه تدبیری اندیشیده اند.

صاحب نظران دلیل حساسیت مدیریت در حوزه روابط عمومی در هر سازمان و نهادی را به جهت ایجاد پل ارتباطی مسئولان با رسانه و مردم (و چگونگی مدیریت این ارتباط) در این حوزه ذکر می کنند.

و در نهایت بایستی پرسید که آیا (خدای ناکرده) مدیران شهری جدیدالورود محمدشهر در انتخاب «مدیر روابط عمومی» ناتوان و سردرگم هستند؟ یا اینکه اصولا تاکنون فرد مناسب را درجهت انتصاب در این سمت پیدا نکرده اند…

نکتۀ بارز دیگری که نباید فراموش شود عدم تخصص گرایی در انتصابات شهرداری محمدشهر در طی سالهای اخیر بوده است ککه لطمات فراوانی را به شهر تحمیل کرده است…؛امید است در دوره جدید تا حد امکان این نقصان نیز رفع شود.

سعید پورمند

محمدشهرسلام

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد