درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 17:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32283صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 19 دی 1396 - 11:59
"بله" تحولی جدی در بومی سازی شبکه های اجتماعی
در راستای تاکید برنامه های توسعه پنج ساله کشور بر تحقق دولت الکترونیک و نقش غیرقابل انکار نظام بانکی در این زمینه، نرم افزار "بله" توانسته تحولی جدی در بانکداری الکترونیک و بومی سازی شبکه های اجتماعی ایجاد کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در راستای تاکید برنامه های توسعه پنج ساله کشور بر تحقق دولت الکترونیک و نقش غیرقابل انکار نظام بانکی در این زمینه، نرم افزار "بله" توانسته تحولی جدی در بانکداری الکترونیک و بومی سازی شبکه های اجتماعی ایجاد کند.

به گزارش روابط عمومی
بانک ملی ایران، نرم افزار بله به عنوان یک نمونه موفق در حوزه استارت آپ ها و تنها پیام رسان دو منظوره با قابلیت ارائه خدمات مالی متنوع، امکان پرداخت و درخواست پول، پرداخت قبوض، خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو و پرداخت عوارض خروج از کشور بر روی شبکه اجتماعی را فراهم کرده است و به همین جهت می تواند همانند کارت های شتاب بانکی به نیاز مردم در این زمینه پاسخ دهد.

از سویی موضوع پرداخت در شبکه اجتماعی به عنوان یک ارزش افزوده و خدمت جدید به مردم نقش بی بدیلی در تحول نظام بانکی و پاسخگویی به نیازهای مردم در حوزه بانکداری نوین ایجاد کرده است.

همچنین حمایت بانک ملی ایران از استارت آپ ها و طراحی و راه اندازی این نرم افزار بومی توسط نخبگان کشور، گامی مهم در راستای تحقق تاکیدات دولت به استفاده از ظرفیت ها و ایجاد زمینه بروز استعدادهای صاحبان فکر و ایده کشور است که از این جهت مورد تقدیر مسئولان کشور نیز قرار گرفته است.

از سویی در شرایطی که پیام رسان ها جایگاه مهمی در کسب و کارها پیدا کرده اند و با توجه به از دسترس خارج شدن پیام رسان های غیربومی طی روزهای اخیر، بنابراین "بله" به دلیل ویژگی های خاص خود و حمایت سیستم بانکی می تواند به راحتی نیازهای کاربران خود را در این بخش هم پاسخگو باشد.

لازم به ذکر است اکنون تراکنش های کارت به کارت در این نرم افزار از مبدا 12 بانک و خدمات بانکی دیگر شامل خرید شارژ، پرداخت قبوض و... از تمامی کارت های شتاب قابل انجام است.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد