درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 04:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32283صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 20 دی 1396 - 23:23
"بله" تحولی جدی در بومی سازی شبکه های اجتماعی
در راستای تاکید برنامه های توسعه پنج ساله کشور بر تحقق دولت الکترونیک و نقش غیرقابل انکار نظام بانکی در این زمینه، نرم افزار "بله" توانسته تحولی جدی در بانکداری الکترونیک و بومی سازی شبکه های اجتماعی ایجاد کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در راستای تاکید برنامه های توسعه پنج ساله کشور بر تحقق دولت الکترونیک و نقش غیرقابل انکار نظام بانکی در این زمینه، نرم افزار "بله" توانسته تحولی جدی در بانکداری الکترونیک و بومی سازی شبکه های اجتماعی ایجاد کند.

به گزارش روابط عمومی
بانک ملی ایران، نرم افزار بله به عنوان یک نمونه موفق در حوزه استارت آپ ها و تنها پیام رسان دو منظوره با قابلیت ارائه خدمات مالی متنوع، امکان پرداخت و درخواست پول، پرداخت قبوض، خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو و پرداخت عوارض خروج از کشور بر روی شبکه اجتماعی را فراهم کرده است و به همین جهت می تواند همانند کارت های شتاب بانکی به نیاز مردم در این زمینه پاسخ دهد.

از سویی موضوع پرداخت در شبکه اجتماعی به عنوان یک ارزش افزوده و خدمت جدید به مردم نقش بی بدیلی در تحول نظام بانکی و پاسخگویی به نیازهای مردم در حوزه بانکداری نوین ایجاد کرده است.

همچنین حمایت بانک ملی ایران از استارت آپ ها و طراحی و راه اندازی این نرم افزار بومی توسط نخبگان کشور، گامی مهم در راستای تحقق تاکیدات دولت به استفاده از ظرفیت ها و ایجاد زمینه بروز استعدادهای صاحبان فکر و ایده کشور است که از این جهت مورد تقدیر مسئولان کشور نیز قرار گرفته است.

از سویی در شرایطی که پیام رسان ها جایگاه مهمی در کسب و کارها پیدا کرده اند و با توجه به از دسترس خارج شدن پیام رسان های غیربومی طی روزهای اخیر، بنابراین "بله" به دلیل ویژگی های خاص خود و حمایت سیستم بانکی می تواند به راحتی نیازهای کاربران خود را در این بخش هم پاسخگو باشد.

لازم به ذکر است اکنون تراکنش های کارت به کارت در این نرم افزار از مبدا 12 بانک و خدمات بانکی دیگر شامل خرید شارژ، پرداخت قبوض و... از تمامی کارت های شتاب قابل انجام است.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد