درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 12:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32256صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 17 دی 1396 - 13:28
پنج نشانه یک طرفدار روابط عمومی
مهدی باقریان - نشانه های زیادی وجود دارد که نشان می دهد شما عاشق و طرفدار روابط عمومی هستید. اینجا به پنج نشانه اشاره می شود و شما می توانید نشانه های دیگری را به فهرست زیر اضافه کنید:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشانه های زیادی وجود دارد که نشان می دهد شما عاشق و طرفدار روابط عمومی هستید. اینجا به پنج نشانه اشاره می شود و شما می توانید نشانه های دیگری را به فهرست زیر اضافه کنید:

 

1. به انتظارات واقعی مخاطبان توجه دارد.
توجه و
می تواند به استحکام روابط با ایشان منجر شود.

 

2. بدون برنامه حرکت نمی کند
با آموزش، پژوهش و برنامه ریزی می توان
ذهنیت گروههای ذینفع را شفاف و اعتمادشان را افزایش داد، و در نهایت باعث افزایش شهرت سازمان شد.


3. از عبارت "اخبار جعلی" نفرت دارد.
 
یک شاغل روابط عمومی باید به اصول اخلاق حرفه ای در روابط عمومی پایبند باشد و از انتشار و تایید اخبار جعلی و غیرواقعی اجتناب نماید.
 
 4. تلفن خود را چند بار در ساعت بررسی می کند، از جمله بعد از ساعت کار و در تعطیلات.
 
این کار به این منظور صورت می گیرد که آیا از مخاطب یا مشتری درخواستی دارید و اگر دارید به آن پاسخ می دهید؟ همچنین نظارت بر رسانه های دیجیتال اقتضا می کند که شما مرتب مجراهای ارتباطی از جمله تلفن همراه خود را چک کنید.
 
 همچنین به طور دائم اخبار را بررسی می کند و در مورد روند فعلی به روز می شود.
 
 5. اشتباهات دستور زبان و یا خطا را تحمل نمی کند.
 
خطاهای دستور زبان و نوشتاری (درست نویسی) علاوه بر اینکه شانس پوشش رسانه ای را کاهش می دهد، ممکن است اعتبار شما را هم زیر سوال ببرد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد