![](/media/image/1396/10/17/6317721-indexص.png)
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نشانه های زیادی وجود دارد که نشان می دهد شما عاشق و طرفدار روابط عمومی هستید. اینجا به پنج نشانه اشاره می شود و شما می توانید نشانه های دیگری را به فهرست زیر اضافه کنید:
1. به انتظارات واقعی مخاطبان توجه دارد.
توجه و می تواند به استحکام روابط با ایشان منجر شود.
2. بدون برنامه حرکت نمی کند
با آموزش، پژوهش و برنامه ریزی می توان ذهنیت گروههای ذینفع را شفاف و اعتمادشان را افزایش داد، و در نهایت باعث افزایش شهرت سازمان شد.
3. از عبارت "اخبار جعلی" نفرت دارد.
یک شاغل روابط عمومی باید به اصول اخلاق حرفه ای در روابط عمومی پایبند باشد و از انتشار و تایید اخبار جعلی و غیرواقعی اجتناب نماید.
4. تلفن خود را چند بار در ساعت بررسی می کند، از جمله بعد از ساعت کار و در تعطیلات.
این کار به این منظور صورت می گیرد که آیا از مخاطب یا مشتری درخواستی دارید و اگر دارید به آن پاسخ می دهید؟ همچنین نظارت بر رسانه های دیجیتال اقتضا می کند که شما مرتب مجراهای ارتباطی از جمله تلفن همراه خود را چک کنید.
همچنین به طور دائم اخبار را بررسی می کند و در مورد روند فعلی به روز می شود.
5. اشتباهات دستور زبان و یا خطا را تحمل نمی کند.
خطاهای دستور زبان و نوشتاری (درست نویسی) علاوه بر اینکه شانس پوشش رسانه ای را کاهش می دهد، ممکن است اعتبار شما را هم زیر سوال ببرد.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|