درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 09:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32185صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 11 دی 1396 - 01:01
ارسال 13 کانکس بانک ملی ایران به منطقه زلزله زده ثلاث باباجانی
کاروان اهدایی کارکنان بانک ملی ایران حامل 13 کانکس جهت اسکان هموطنان زلزله زده غرب کشور به ویژه استان کرمانشاه از قزوین به سمت منطقه ثلاث باباجانی اعزام شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کاروان اهدایی کارکنان بانک ملی ایران حامل 13 کانکس جهت اسکان هموطنان زلزله زده غرب کشور به ویژه استان کرمانشاه از قزوین به سمت منطقه ثلاث باباجانی اعزام شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تعداد 10 کانکس از سوی کارکنان شرکت ملی آزادراه قزوین-زنجان از شرکت های تابعه بانک ملی ایران و تعداد سه کانکس از سوی کارکنان بانک ملی ایران در استان قزوین طی حرکتی خودجوش برای اسکان هموطنان زلزله زده و آسیب دیده به ثلاث باباجانی ارسال شد.

شرکت ملی آزادراه قزوین-زنجان از شرکت های تابعه بانک ملی ایران می باشد و کانکس های ارسالی با تخصیص بخشی از حقوق ماهانه کارکنان این شرکت و کارمندان بانک ملی استان قزوین خریداری شده است.

بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود از روز نخست این زمین لرزه، امکانات بیمارستان بانک را بسیج و تیم پزشکی و کادر پرستاری خود را به مناطق زلزله زده اعزام کرد.

همچنین بانک خدمات نقدی شامل 11 کامیون حاوی داروهای ضروری و کمیاب نظیر آلبومین به ارزش 2 میلیارد تومان، 48 هزار بطری آب معدنی به ارزش 24 میلیون تومان، 120 دستگاه چادر به ارزش 162 میلیون تومان،1400 تخته پتو به ارزش 127میلیون و 200 هزار تومان، 1500 قرص نان از استان همدان به مناطق زلزله زده به ارزش 300 هزار تومان و 300 کارت هدیه 500 هزار تومانی به خانواده های آسیب دیده و هموطنان زلزله زده کرمانشاه ارسال کرده است.

خرید و ارسال 25 عدد کانکس به ارزش 100 میلیون تومان، توزیع 310 عدد گاز پیکنیک و روشنایی با مجموع ارزش 12 میلیون و 400 هزار تومان، برپایی آشپزخانه صحرایی و توزیع 30 هزار پرس غذای گرم در 10 وعده غذایی ظهر و شب به ارزش 35 میلیون تومان نیز بخشی دیگر از خدمات بانک به مناطق زلزله زده غرب کشور بوده است.

همچنین بیش از یک میلیارد و 350 میلیون تومان نیز از محل بخشی از حقوق ماهانه کارکنان بانک ملی ایران و کمک های غیرنقدی و اقلام ضروری جمع آوری شد که در حال هزینه کرد در مناطق زلزله زده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد