درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 14:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32185صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 9 دی 1396 - 09:43
ارسال 13 کانکس بانک ملی ایران به منطقه زلزله زده ثلاث باباجانی
کاروان اهدایی کارکنان بانک ملی ایران حامل 13 کانکس جهت اسکان هموطنان زلزله زده غرب کشور به ویژه استان کرمانشاه از قزوین به سمت منطقه ثلاث باباجانی اعزام شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کاروان اهدایی کارکنان بانک ملی ایران حامل 13 کانکس جهت اسکان هموطنان زلزله زده غرب کشور به ویژه استان کرمانشاه از قزوین به سمت منطقه ثلاث باباجانی اعزام شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، تعداد 10 کانکس از سوی کارکنان شرکت ملی آزادراه قزوین-زنجان از شرکت های تابعه بانک ملی ایران و تعداد سه کانکس از سوی کارکنان بانک ملی ایران در استان قزوین طی حرکتی خودجوش برای اسکان هموطنان زلزله زده و آسیب دیده به ثلاث باباجانی ارسال شد.

شرکت ملی آزادراه قزوین-زنجان از شرکت های تابعه بانک ملی ایران می باشد و کانکس های ارسالی با تخصیص بخشی از حقوق ماهانه کارکنان این شرکت و کارمندان بانک ملی استان قزوین خریداری شده است.

بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود از روز نخست این زمین لرزه، امکانات بیمارستان بانک را بسیج و تیم پزشکی و کادر پرستاری خود را به مناطق زلزله زده اعزام کرد.

همچنین بانک خدمات نقدی شامل 11 کامیون حاوی داروهای ضروری و کمیاب نظیر آلبومین به ارزش 2 میلیارد تومان، 48 هزار بطری آب معدنی به ارزش 24 میلیون تومان، 120 دستگاه چادر به ارزش 162 میلیون تومان،1400 تخته پتو به ارزش 127میلیون و 200 هزار تومان، 1500 قرص نان از استان همدان به مناطق زلزله زده به ارزش 300 هزار تومان و 300 کارت هدیه 500 هزار تومانی به خانواده های آسیب دیده و هموطنان زلزله زده کرمانشاه ارسال کرده است.

خرید و ارسال 25 عدد کانکس به ارزش 100 میلیون تومان، توزیع 310 عدد گاز پیکنیک و روشنایی با مجموع ارزش 12 میلیون و 400 هزار تومان، برپایی آشپزخانه صحرایی و توزیع 30 هزار پرس غذای گرم در 10 وعده غذایی ظهر و شب به ارزش 35 میلیون تومان نیز بخشی دیگر از خدمات بانک به مناطق زلزله زده غرب کشور بوده است.

همچنین بیش از یک میلیارد و 350 میلیون تومان نیز از محل بخشی از حقوق ماهانه کارکنان بانک ملی ایران و کمک های غیرنقدی و اقلام ضروری جمع آوری شد که در حال هزینه کرد در مناطق زلزله زده است.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد