درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 01:06   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32179صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 7 دی 1396 - 23:10
جایگاه روابط عمومی در وزارت آموزش و پرورش ارتقاء یافت
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: جایگاه روابط عمومی در وزارت آموزش و پرورش ارتقاء یافت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: جایگاه روابط عمومی در وزارت آموزش و پرورش ارتقاء یافت.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری تسنیم، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد نظری امروز در نشست کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس با تاکید بر اهمیت روابط عمومی درهر نهادی اظهار داشت: انتصاب روابط عمومی اولین اقدام وزیر آموزش و پرورش در شروع کار خود بود و این اقدام نشان از عمق توجه ایشان به این حوزه می باشد .

نطری با انتقاد از تعدد شرح وظایف غیرمرتبط که به کارشناسان روابط عمومی اکثر مناطق سپرده شده، گفت: نگاه به روابط عمومی باید نگاه تخصصی باشد و حضور کارشناسانی با تعدد پست در این حوزه موجب ضعف آن خواهد شد و ضعف روابط عمومی نیز موجب ضعف سازمان می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با تقسیم روابط عمومی به سه نسل مختلف گفت: درگذشته روابط عمومی نقش زبانی را برای سازمان داشت و تنها به ایج اد ارتباط یک‌طرفه بسنده می‌کرد.

نظری افزود: روابط عمومی سیال‌ترین پست سازمانی است و می تواند با پیش بینی بحران ها و انتقال آن به مدیران سازمانی، نقش مشورتی در پیشگیری از بحران‌ها داشته باشد و به همین دلیل باید نزدیکترین فرد به رئیس هر دستگاهی باشد.

وی نخستین استراتژی مهم آموزش و پرورش در سراسر کشور را اصل پاسخگویی عنوان کرد و گفت: پاسخگو بودن را استفاده از همه امکانات و روش‌های موثر در ترجمه و انعکاس مطالبات ذینفعان آموزش و پرورش و به تصویرکشیدن توانمندی‌ها و ارتقاء جایگاه نهاد تعلیم و تربیت می‌دانیم و این مهم باید دنبال شود.

نظری لازمه نوسازی جایگاه آموزش و پرورش را توجه به روابط عمومی عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش با بحران هایی همچون بحران مرجعیت معلم و مدرسه مواجه شده و برای بازیابی این جایگاه لازم است به روابط عمومی توجه شود .

وی با تاکید بر لزوم بهره گیری کارشناسان روابط عمومی از تکنولوژی روز گفت: پیام رسانه‌ها در جامعه نوسان ایجاد می‌کند و لازم است کارشناسان روابط عمومی به فضای رسانه‌ای مجهز شده تا بتوانند به بهترین شکل، تصویر مناسبی از نهاد تعلیم و تربیت به جامعه ارائه دهد.

نظری با تاکید بر اینکه" گفتمان آموزش و پروش در هزاره سوم گفتمان کیفیت است"، افزود:شاید دغدغه‌ای بالاتر از تربیت دانش آموزان توانمند و افزایش جاذبه مدرسه چه برای معلمان و چه برای دانش آموزان نتوان متصور بود و خانواده‌ها انتظار دارند تا فرزندان آنها به نحوی تربیت شوند که به وطن خودشان علاقمند باشند و با کسب مهارت‌های زندگی از جمله تفکر انتقادی و توان انتخاب درست در زندگی برخوردار شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس نیز در جمع کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس اظهار داشت: مسئله بسیار مهم در همه سازمان‌ها این است که باتوسعه جامعه کارکردهای افراد جامعه و نهادها نیز تغییر می‌کند،هر نهادی برای یک کارکرد خاصی در جامعه ایجاد شده و بایدبرای روز آمد کردن آن متناسب با جامعه آماری آن واحد سازمانی تلاش کرد.

حمیدرضا آذری گفت: روابط عمومی یک واحد سازمانی است که به دلیل نگاه تک بعدی، جایگاه مناسبی در بین مسئولین به دست نیاورده و نتوانسته از ظرفیت‌های خود برای معرفی قابلیت‌ها ، توانمندی‌ها و کارکردهای و رشد و توسعه سازمان خود استفاده کند.

وی با اشاره به تاثیرفضای مجازی در آموزش و پرورش تاکید کرد: این فضا با ید مدیریت شود و در آموزش و پرورش باید کاری کنیم تا متغیر وابسته نباشیم و بتوانیم با استقلال، ایده‌ها ونظرات خود را در جامعه نشر داده و مخاطبین خود را اقناع کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش آموزش و پرورش فارس، انعکاس ظرفیت و توانمندی ها و ایجاد هماهنگی واحدهای درون سازمانی را از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی عنوان کرد و گفت:روابط عمومی باید از منافع آموزش و پرورش دفاع کند و این مهم نیازمند ارتقاء جایگاه این حوزه است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش با همه دستگاه‌ها کار دارد و باید با تعامل مثبت ویژگی‌ها و توانمندی های خود را معرفی و از توانمندی‌های دیگر نهادها برای دستیابی به اهداف خود استفاده کند.

آذری به برخی از مشکلات کارشناسان روابط عمومی ادارات فارس اشاره کرد و گفت: منافع روابط عمومی به همه ما می‌رسد و باید سعی کرد از مشکلات این حوزه کم کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش آموزش و پرورش فارس حضور روابط عمومی را برای هر نهادی ضروری دانست و خطاب به حاضران جلسه گفت: فارس از استان های مطرح کشور است و باید تلاش کنید با خلاقیت از ظرفیت‌های موجود برای معرفی نهاد تعلیم و تربیت استفاده کنید.

براساس این گزارش، این اجلاس با حضور کارشناسان 59 منطقه و نواحی آموزش و پرورش استان فارس و در سالن ملاصدرا باشگاه فرهنگیان شهر شیراز برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد