درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 23:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32167صفحه نخست » پنجشنبه، 7 دی 1396 - 11:51
هوش مصنوعی ساخت چین قادر به شناسایی چهره از میان دو میلیارد
یک شرکت چینی مستقر در شانگهای به نام Yitu ادعا می کند که هوش مصنوعی (AI) ساخته که قادر است در عرض چند ثانیه چهره یک فرد را از میان 2 میلیارد چهره تشخیص بدهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک شرکت چینی مستقر در شانگهای به نام Yitu ادعا می کند که هوش مصنوعی (AI) ساخته که قادر است در عرض چند ثانیه  چهره یک فرد را از میان 2 میلیارد چهره تشخیص بدهد.


برای این دستگاه نام  Dragon Eye  انتخاب شده است. ژو لنگ، یکی از بنیانگذاران شرکت می گوید: ماشین های ما به راحتی می توانند چهره شما را از میان 2 میلیارد نفر شناسایی کنند. این کار تا 3 سال قبل غیر ممکن به نظر می رسید.


در حال حاضر Dragon Eye به حدود 1.8 میلیارد عکس دسترسی دارد. ژو در مصاحبه با South China Morning Post گفت که هدف از ساخت این دستگاه، امن تر کردن هرچه بیشتر جهان با شناسایی هرچه سریعتر مجرمان تحت تعقیب می باشد. این ادعا در اولین بهره برداری رسمی از دستگاه در متروی شانگهای ثابت شد.


Dragon Eye موفق شد چهره یک مجرم تحت تعقیب را در حین ورود به ایستگاه مترو تشخیص بدهد. طی سه ماه نخست، حدود 567 متهم در سیستم حمل و نقل زیرزمینی شانگهای شناسایی و بازداشت شدند.


لازم به ذکر است که Dragon Eye به جز شانگهای، در 20 نهاد دولتی و استانی دیگر چین مورد استفاده قرار گرفته است.


علیرغم موفقیت فوق العاده Dragon Eye، بسیاری از گروه های حامی حقوق بشر، سیستم های امنیتی مشابه آن را ابزاری برای سرکوب هرچه بیشتر آزادی های فردی چینی ها می دانند. آنها معتقدند که این سیستم برای شناسایی کنشگران و مخالفان دولت، ردیابی و پیش بینی تحرکات آنها طراحی شده است. سوفی ریچاردسون، می گوید: دولت چین با استفاده از هوش مصنوعی در حال جمع آوری اطلاعات بیشتر در مورد صدها میلیون شهروند عادی است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد