درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 13:54   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32158صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 7 دی 1396 - 08:10
مزایای هدایای تبلیغاتی
مزیت های هدایای تبلیغاتی عبارت است از : افزایش به رسمیت شناختن نام تجاری شرکت شما در بین مردم، توسعه کسب و کار شما با هزینه کم، تاثیر پایدار گذاشتن بر روی کاربران، جایگزینی به جای کارت های تبلیغاتی، استفاده از یک هدیه برای تبلیغ فیزیکی و تاثیر گذارتر، مهیا کردن زمینه بازاریابی قدرتمند تر و ....
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بازاریابی این روزها بسیار مهم شده است چون در هر حوزه کاری اعم از خدمات، تولید، واردات، صادرات و ... شرکت های زیادی وجود دارند و شرکتی برنده است که تبدیل به برند شود. یکی از راه های برند شدن تبلیغات و عرضه هدایای تبلیغاتی به مشتریان هدف گذاری شده هستند. ابتدا باید قشری که از محصولات شما استفاده میکنند را بشناسید. این کار با وجود پیشرفت تکنولوژی و شبکه های اجتماعی کار ساده ای است.

یکی دیگر از اهداف هدایای تبلیغاتی دیده شدن محصول است. ممکن است محصول شما بهترین کیفیت را داشته باشد اما تا زمانی که مردم آن را نشناسند و استفاده نکنند متوجه این موضوع نمیشوند و شما هم آن چنان که باید به درآمد نمیرسید. کسب و کار هر چند کوچک هم که باشد ، نیاز به درآمد زایی دارد تا ادامه پیدا کند و گسترش بیابد. با دادن هدایای تبلیغاتی به مردم به کمک درج کردن نام تجاری بر روی کالاهایی که مشتریان در زندگی روزانه خود از آنها استفاده کنند، شما می توانید جایگاه برند خود را در اذهان عمومی جا بیندازید یا ارتقاء دهید.

هزینه کم: دیگر مزیتی که هدایای تبلیغاتی دارند ، نسبت به دیگر روش ها کمتر است. به عنوان مثال بنر های شهر و تبلیغ در تلویزیون میلیون ها هزینه دارند و ممکن است آن قشری که میخواهید بر روی آن ها تاثیرگذار باشد، اصلا این تبلیغات را مشاهده نکنند. یک اشانتیون یا یک هدیه کوچک اما شما را در خاطر مردم نگاه میدارد ، این موضوع را به خاطر داشته باشید که یک اشانتیون یا هدیه کوچک خود راه بزرگی برای افزایش وفاداری مشتریان نسبت به شماست. اگر صاحب مغازه یا فروشگاه هستید بهترین روش برای تشکر کردن از خرید مشتریانتان، اهدای یک اشانتون به آنهاست.

شما با عرضه هدایای تبلیغاتی‏، کالا و خدمات خود را به آنها معرفی می کنید. به این ترتیب بر اثر تلاش های شما آنها مجبور نیستند برای تهیه خواسته ها و نیازهایشان به زحمت بیفتند. با ارائههدایای تبلیغاتی شما به مشتریان خود یادگاری های کاربردی و هدایای تبلیغاتی خاص را هدیه می دهید که می توانند با حفظ و نگهداری و استفاده مستمر از آنها کالاها، خدمات و نام و نشان تجاری شما را همیشه به یاد داشته باشند.

ممکن است تبلیغات زیاد مشتری های شما را سر در گم کند. اما زمانی که در یک نمایشگاه ، همایش یا رویدادی شزکت میکنید که مربوط به محصولات شماست، مشتریان خود را مستقیما میتوانید بشناسید و هدفگذاری کنید. برای این موضوع یباید از قبل برنامه ریزی کنید ، هدایای تبلیغاتی را آماده و درباره همه چیز از قبل فکر کرده باشید.

در بسته های تبلیغاتی میتوانید از اقلام خوراکی های ارزان قیمت مانند شکلات یا یک کیک ساده استفاده کنید تا طرفداران بیشتری به سمت شما جذب شوند. در این بسته های تبلیغاتی کارت ویزیت و بروشور خود را نیز قرار دهید تا مشتریان به شما دسترسی داشته باشند. درباره سفارشهدایای تبلیغاتی با تولید کننده هدایای تبلیغاتی یا شرکت های هدایای تبلیغاتی باید در تماس باشید.

بلیط های قرعه کشی و بن های تخفیف از محبوبترین هدایای تبلیغاتی برای افراد است. همه دوست دارند در قرعه کشی برنده شوند و همه دوست دارند اجناس را با تخفیف خریداری کنند. در این نوع تبلیغات نیازی به کارت ویزیت نیست و مشخصات شما و شرکت بر روی آن ها درج خواهد شد. اما برای بهتر دیده شدن بهتر است همراه آن از خودکارهای تبلیغاتی نیز استفاده کنید تا ماندگارتر شوید و هدیه شما به چشم مشتری کم ارزش نباشد.

بلیط های مسابقاتی، سینما و ... تهیه‌ بلیت‌ به‌ عنوان‌ هدیه‌ بخصوص‌ برای‌ مسابقات‌ و برنامه‌هایی‌ که‌ بلیط آنها آسان‌ به‌دست‌ نمی‌آید، یک‌ اتفاق‌ بسیار تاثیرگذار است‌ البته‌ باید ترجیحات‌ هدیه ‌گیرنده‌ را در زمینه‌های‌ مورد نظر در نظر گرفت‌.

به طور کل مزیت های هدایای تبلیغاتی عبارت است از : افزایش به رسمیت شناختن نام تجاری شرکت شما در بین مردم، توسعه کسب و کار شما با هزینه کم، تاثیر پایدار گذاشتن بر روی کاربران، جایگزینی به جای کارت های تبلیغاتی، استفاده از یک هدیه برای تبلیغ فیزیکی و تاثیر گذارتر، مهیا کردن زمینه بازاریابی قدرتمند تر و ....

در نتیجه برای توسعه کسب و کار خود بهتر است از روش های جدیدی بازاریابی استفاده کنید و بدانید مهمترین راه پیشرفت کسب و کار، بازاریابی و تبلیغات است.

 

منبع: www.kavatarsim.com
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد