درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 02:44   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32068صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 26 آذر 1396 - 12:59
توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز گفت:روابط عمومی ها را در توسعه و ترویج آموزه های دینی مهم و اثرگذار بر شمرد و گفت:توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز گفت:روابط عمومی ها را در توسعه و ترویج آموزه های دینی مهم و اثرگذار بر شمرد و گفت:توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست.


حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل، روابط عمومی ها را در توسعه و ترویج آموزه های دینی مهم و اثرگذار بر شمرد و گفت:توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست. وی گفت: روابط عمومی ها مهمترین رکن یک اداره و سازمان در انتقال اهداف و عملکرد آن به مردم و مسئولان هستند به همین منظور تجهیز روابط عمومی‌ها به ابزار نوین لازم و ضروری است.

 

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، خاطر نشان کرد: با توجه به رشد و توسعه ابزار نوین در حوزه رسانه و فضای مجازی باید عملکرد یک اداره و سازمان با بهره گیری از این ابزار به آحاد جامعه انتقال یابد.


این مسئول فرهنگی، خاطر نشان کرد: خوشبختانه روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی با بهره گیری از سایت سازمان،تبیان و خبرگزاری مهر نقش مهمی را در توسعه فعالیت ها و برنامه های فرهنگی دینی در سطح کشور ایفا کرده است لکن این امر کافی نیست.

 

سید عباس مسعودی، گفت:توجه مدیران به روابط عمومی دستگاه خود می تواند نقش مهم و اثرگذاری در تشریح و تبیین عملکرد ان دستگاه به مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین آحاد مردم داشته باشد.

 

 این مسئول فرهنگی،گفت:روابط عمومی ها می توانند با بهرگیری از نیروهای متخصص و کارامد نقش مهم و اثرگذاری را در راستای نهادینه کردن ارزش های دینی و معنوی در جامعه ایفا کند.

 

مسعودی، ارتباط گیری روابط عمومی ها با رسانه را از راهبرد های مهم در زمینه توسعه و ترویج آموزه های و ارزش های دینی برشمرد و گفت:با توجه به اینکه در عصر حاضر رسانه ها عاملی مهم در انتقال ارزشهای یک ملت به سایر ملل و اقوام می باشند بنابر این حمایت و پشتیبانی از روابط عمومی ها می تواند در این زمینه اثرگذار و کارامد باشد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد