درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 20:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32027صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 21 آذر 1396 - 15:10
معاون استاندار خراسان شمالی: روابط عمومی ها مهم ترین تولیدکننده سرمایه ی اجتماعی و ارتقای رضایت عمومی هستند
روابط عمومی ها مهم ترین تولید کننده سرمایه ی اجتماعی هستند و دلیل برخی نارضایتی های عمومی از عملکرد دستگاه ها، بی اطلاعی از خدمات ارائه شده است که در این میان نقش روابط عمومی ها تعیین کننده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون استاندار خراسان شمالی: روابط عمومی ها مهم ترین تولیدکننده سرمایه ی اجتماعی و ارتقای رضایت عمومی هستند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومیروابط عمومی ها، پیشگامان آگاهی بخشی در جامعه های خراسان شمالی در جمع اعضای شورای هماهنگی
روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، از این روابط عمومی ها به عنوان سفیران و پیشقراولان آگاهی بخشی در جامعه یاد کرد و گفت: تقویت جایگاه روابط عمومی و ساماندهی شورای هماهنگی روابط عمومی و اطلاع رسانی استان در یک سال اخیر موجب شده است با همت اصحاب رسانه، به عنوان استانی نوپا ولی پیشرو در کشور شناخته شویم.

مهرداد ابراهیمی افزود: روابط عمومی ها به دلیل حجم بالا و گستردگی ماموریت ها، باید همیشه فعال باشند و در این میان، روابط استانداری به عنوان یک نهاد و سازمان حاکمیتی، نقش پررنگ تری دارد.

وی گفت: روابط عمومی ها مهم ترین تولید کننده سرمایه ی اجتماعی هستند و دلیل برخی نارضایتی های عمومی از عملکرد دستگاه ها، بی اطلاعی از خدمات ارائه شده است که در این میان نقش روابط عمومی ها تعیین کننده است.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره نقش روابط عمومی ها، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، روابط عمومی ها باید مردم را از روش های سالم و معتبر آگاهی دهند و شفاف سازی جریانات و ایجاد فرصت های مناسب و برابر برای همه، یکی از وظایف روابط عمومی هاست.

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی نیز در این نشست با بیان اینکه آمادگی انعکاس خدمات مسئولان را داریم افزود: رسالت روابط عمومی ها هنر برقراری ارتباط با رسانه هاست؛ البته روابط عمومی ها با درک رسالت صداوسیما درخصوص پرداختن به کاستی ها، باید انتقادپذیر هم باشند.

حمید قربانی جم، همچنین رسانه های نوین را مهمانان ناخوانده توصیف کرد و افزود: رسانه های استان باید به فکر لایه های پنهان جامعه هم باشند و آسیب های اجتماعی را به درستی تحلیل کنند.

وی از 24ساعته شدن شبکه استانی اترک، ششم دی ماه مصادف با سالروز میلاد امام حسن عسکری (ع) خبر داد و گفت: برنامه زنده شب های اترک، هر شب از یکی از شهرهای 22 گانه استان روی آنتن خواهد رفت.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد