درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 11:42   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 31927صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 6 آذر 1396 - 22:23
دستاوردهای کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران به عنوان یک محصول علمی و فرهنگی، بقاء‌ خود را بر نوآوری و تغییر بنا نموده است. بدین منظور ساختار، محتوا و نوع اجرای کنفرانس با هدف افزایش اثربخشی و کارایی نسبت به محیط انعطاف نشان می دهد.
  


 

مقدمه
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- توسعه ارتباطات انسانی و توسعه انسانی ارتباط که شعار فلسفی و بنیادی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران است روایت و حکایتی را بازآفرینی می کند که مخصوص جغرافیای در حد و مرز تعریف شده برای کشوری خاص نیست. این یک شعارصرف نیست بلکه رسالتی را متوجه انسانهای فعال در حوزه روابط عمومی می سازد که تداوم بخش خط سیر قافله سالاران ابنای بشر بودند. مسئولیت اجتماعی را گوشزد می کند که دقیقا در ذات و ماهیت روابط عمومی نمود و تبلور عینی یافته است.


«دین کراکبرگ» و «کنت استارک» نخستین کسانی بودند که در سال 1988 استدلال کردند «روابط عمومی باید تلاشی آگاهانه برای بازیافت و حفظ نوعی حس از اجتماع باشد. روشی برای مراقبت از دیگران و اهمیت دادن به آنها به منظور خلق جامعه ای انسانی تر و مبتنی بر همیاری بیشتر»؛ و اینگونه بود که چند سال بعد "کالبرتسون" و "نی. چن"، روابط عمومی ها را «هسته مشترک ارزشها و باورها و تعادل بخش میان حقوق و مسئولیتها و تصمیم سازی گروهی و گسترش دهنده ژرفای معانی عمیق انسانی خواندند.»


از اینرو متخصص روابط عمومی مهارت خود را صرف عامه مردم می کند و آنگاه که در هزار توی ابزارها و تکنیکهای ارتباطی نگاهها و دستهای یاری خواه، رو به سوی اهالی شهر ارتباطات دراز شده است، باید دستها را گرفت و با تکیه بر مقدس ترین پیامهای ملکوتی، چراغ راه شد. می توان قاره هفتمی را در شمایل شبکه ای وسیع میان تمامی روابط عمومی های جهان ترسیم کرد و با هم افزایی، هم اندیشی و با ابتکار و امید، زندگی بهتر و در خور شان اشرف مخلوقات در عصر ارتباطات را آفرید.


توسعه جوامع بشری و بسط ارتباطات میان آدمیان از ابتدای تاریخ تاکنون، همواره دستخوش تحولات عظیمی شده است که رسالت و اهداف نهادهایی همچون روابط عمومی را مضاعف ساخته است.

روابط عمومی؛ شیوه های انسانی ارتباط و بستر توسعه انسانی
روابط عمومی یا هنر هشتم حوزه ای از ارتباطات است که بیش از پیش و در سطح گسترده جهانی مورد توجه اندیشمندان، پژوهشگران و کارشناسان قرار گرفته است. این حوزه رو به رشد، با گسترش تکنولوژیهای ارتباطی و نیازهای سازمانی به ارتباط فعال تر و تعامل گسترده تر با مردم برای انتقال تولیدات مختلف در حوزه های گوناگون مورد توجه انسان، توسعه ای روز افزون یافته است. این توسعه، با گسترش جهان مجازی، به انقلابی فراگیر تبدیل شده است که این هنر را وارد عرصه های گوناگون زندگی کرده است.


کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران از همان آغاز تلاش کرده بود که دو جنبه مهم علمی و کاربردی را پوشش دهد. به همین دلیل ما در همه کنفرانسهای قبلی هر دو جنبه را به شکل جدی با همکاری اساتید دانشگاهها، مدیران، پژوهشگران و کارشناسان روابط عمومی داشتیم. البته تحولات علمی و پیشرفتهای ایجاد شده در حوزه های کاربردی روابط عمومی در سطح جهان و البته در سطح ایران، ضرورت توجه بیشتر و گسترده تر به مسائل و جنبه های علمی این حوزه را می طلبد.


در این زمینه باید تاکید کرد که حوزه توسعه انسانی از حوزه های مهمی است که باید روابط عمومی ها که بیشترین ارتباط را با این حوزه دارند و عملا روابط آنها بر پایه ارتباطات انسانی برقرار می شود، توجهی عمیق تر به توسعه این روابط داشته باشند. این مساله نه تنها می تواند به مقالات و تحقیقاتی که به کنفرانس ارائه شد جهت گیری های لازم را بدهد، بلکه مهمتر از آن جریان سازی لازم را در این زمینه در سطح کشور ایجاد کرد. این جهت گیری نه فقط می تواند بر غنای علمی این حوزه بیفراید، بلکه می تواند از نظر کاربردی و عملیاتی نیز راهکارهای مناسب و عملی را در برابر کارگزاران و کارشناسان روابط عمومی ها بگذارد.

آغازین کنفرانس روابط عمومی ایران
کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران از سال 1383 توسط موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار می شود. در حال حاضر کنفرانس بین المللی روابط عمومی سرآغاز خیزش، رنسانس و شکوفایی بسیاری از جریان های روابط عمومی و مبتکر و پیشگام ارتباطات بین المللی در ایران است که پس از چهارده سال تلاش بی وفقه بسترهای مهمی برای اعتلای روابط عمومی ایران فراهم نموده است و به شاغلان این حوزه کمک کرده است که درک عمیق تری از وضع و وزن امرور صنعت روابط عمومی در جهان داشته باشند و برای آنها پلی ساخته است که فرصت های جدیدی بدست آورند.

ماموریت کنفرانس
کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران به عنوان یک محصول علمی و فرهنگی، بقاء‌ خود را بر نوآوری و تغییر بنا نموده است. بدین منظور ساختار، محتوا و نوع اجرای کنفرانس با هدف افزایش اثربخشی و کارایی نسبت به محیط انعطاف نشان می دهد.


کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران مرکز تبادل و تعامل اندیشه و مجمعی برای هم افزائی فکری بوده و به دنبال ایجاد فرصتی برای ارائه راهکارهای عملی است. هدف کنفرانس، گردآوری استادان، محققان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط عمومی برای توسعه دانش علمی و عملی هنرهشتم و درک واقعی تحولات جهانی و ملی برای توسعه روابط عمومی در سازمانهای دولتی و خصوصی است و تلاش دارد فرصتی را فراهم آورد تا تبادل اندیشه و تولید فکر میان صدها نفر از صاحبنظران روابط عمومی با کارشناسان و مدیران این حوزه صورت پذیرد.

کنفرانس موفق بود ...
ما معتقد هستیم کنفرانس موفق عمل کرد زیرا:
توانست مشارکت دهها دانشگاه و موسسه علمی داخل و خارج از کشور را بدست آورد.
توانست همکاری بسیاری از اساتید و متخصصان ایرانی حوزه روابط عمومی را در این کنفرانس جلب نماید.
توانست منشورهای اخلاقی و همکاری رسانه و روابط عمومی را تهیه و ارائه نماید.
توانست ادبیات مربوط به حوزه روابط عمومی را غنی تر در معرض علاقمندان قرار دهد.
توانست منشاء تحولات مهم روابط عمومی از جمله رویدادهای مشابه باشد.
توانست زمینه حضور بزرگترین دانشمندان روابط عمومی از جمله پروفسور جیمز و لاریسا گرانیگ و رهبران انجمن های مطرح و بنام روابط عمومی جهان را برای نخستین بار به ایران فراهم نماید.
توانست زمینه برگزاری دوره های آموزشی روابط عمومی ایران در خارج از کشور را فراهم نماید که هفت دوره آن برگزار شد.
توانست برای نخستین بار اعتبارنامه متخصصان روابط عمومی (APR) را برای روابط عمومی ایران به ارمغان بیاورد.
توانست ایده برگزاری نخستین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی و تاسیس انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی را در ایران و خارج از کشور اجرایی نماید.
توانست جدیدترین مباحث حرفه روابط عمومی و الگوهای مطرح را توسط اساتید و صاحب نظران برجسته جهان و ایران عرضه نماید.
توانست زمینه آشنایی با فناوریهای نوین روابط عمومی دو و ایجاد بستر مناسب برای توسعه بهره مندی و بهره وری از آن را افزایش دهد.
توانست بیش از 7000 نفر از مدیران و کارگزاران روابط عمومی را در کنار هم قرار دهد.
توانست تواناییها و پتانسیلهای بخش خصوصی در برگزاری کنفرانسها و گردهمایی ها و حرکتهای بین المللی در راستای همکاری هرچه بیشتر روابط عمومی ها با مشارکت ارگانها و دستگاههای دولتی را به اثبات برساند.
توانست جایگاه روابط عمومی در ایران را برجسته نماید.
توانست فرصت مناسب و ارزشمندی را برای هماهنگی و تعامل مناسب روابط عمومی و مدیران و کارگزاران ایرانی با همدیگر فراهم نماید.

ویژگی های کنفرانس
وقتی سخن از انسان و خدمت به اشرف مخلوقات به میان می آید، بلادرنگ مفاهیم متعالی و آرمانی به ذهن متبادر می شود که همسویی عمیقی با فلسفه و ماهیت وجودی نهاد روابط عمومی دارد. مردمداری و نکوداشت خلق و حظ وافر نهفته در دست گیری و رشد انسانها در حوزه های مختلف، منبعث از حرکت رو به تکاملی است که از گیرندگان و دریافت کنندگان پیام وحی آغاز و تداوم آن با تولید کنندگان پیامهای عصر حاضر در جوامع بشری دنبال می شود؛ راهی دشوار که به کمک ابزارها و فنون جدید می توان با تاسی از بزرگان آسمانی و الهی، خدمت به انسانها را تلالویی دیگر بخشید.


کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با شعار توسعه ارتباطات انسانی و شیوه های انسانی ارتباط، در حقیقت بازخوانی و یادآوری فلسفه نهاد ارزشمندی است که خدمت به انسان در ذات وجودی و تاسیسی آن نهفته شده است. پس می توان حضور شکوهمندانه معتبرترین دانشگاههای کشور در این رویداد بزرگ را ناشی از درک عمیق آنها نسبت به اهمیت و ارزشمندی حرفه و صنعت روابط عمومی قلمداد کرد.


در کمیته علمی کنفرانس که از ارکان مهم و حیاتی بشمار می رود، دانشگاههایی همچون دانشگاه تهران، علامه طباطبایی، صداوسیما، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه سوره و دانشگاه امام صادق (ع) که سرآمدان آسمان بلند علم و دانش کشور هستند با عضویت روسا و مدیران دانشکده ها و گروههای ارتباطات، برگ زرینی را بر اوراق گران مایه کنفرانس افزودند. از سویی دیگر در اقدامی مبتکرانه و مبتنی بر پایه های علمی، نسبت به طراحی سه پانل تخصصی نیز اقدام شد:


• شیوه های انسانی ارتباط با تاکید بر آموزه های علمی و آکادمیک با حضور استادان دانشگاه و اعضای کمیته علمی،


• پانل تخصصی شیوه های انسانی ارتباط با تاکید بر آموزه های بومی، تجربی و سازمانی که در آن مدیران و کارشناسان روابط عمومی به تبیین دیدگاهها و آراء خود می پرداختند،


• پانل تخصصی شیوه های انسانی ارتباط با تاکید بر آموزه های ارتباطی مالزی به عنوان کشوری که پیوند مناسبی میان فرهنگ و آیین مردمان خویش برقرار کرده است.


این کنفرانس که از سال 1383 با حضور بیش از 5700 نفر از مقامات بلند پایه کشور، مدیران ارشد وزارتخانه ها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمانهای دولتی و خصوصی، استادان دانشگاهها و مراکز علمی و میهمانان داخلی و خارجی برگزار شده است، در سالهای آینده، بالانده تر، با شکوه تر و گسترده تر از هر سال در جهت علمی تر و کاربردی تر ساختن روابط عمومی در کشور برگزار گردد.


در اینجا برخی روسای جمهور، رییس مجلس، نمایندگان مجلس، وزراء، مشاورین رییس جمهور، روسای سازمانها، مدیران عامل بانکها، شهرداران پایتخت که با حضور و ارسال پیام این کنفرانس را مورد عنایت قرار دادند بشرح زیر می باشد:

 رییس جمهور اصلاحات
 دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی
 حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران
 حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف
 دکتر حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور
 دکتر محمد عباسی وزیر تعاون
 دکتر علی جنتی وزیر ارشاد
 دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی
 سید مرتضی بختیاری وزیر دادگستری
 دکتر خرازی وزیر امور خارجه
 دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری
 دکتر محمود احمدی نژاد شهردار تهران
 دکترمحمدباقر قالیباف شهردار تهران
 دکتر سیدابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی
 مهندس عزت ا... ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما
 دکتر عبدالله جاسبی رییس دانشگاه آزاد اسلامی
 دکتر محمد مهدی مظاهری رییس موسسه اکو
 دکتر جلال رسول‌اف مدیر عامل بانک اقتصاد نوین
 دکتر محبیان مدیرعامل پست بانک
 دکتر رامین پاشایی فام مدیرعامل بانک سپه
 دکتر حمیدرضا آصفی سنخگوی وزارت امور خارجه
 دکتر علی دارابی معاون سیمای جمهوری اسلامی

دکتر حسن بشیر استاد دانشگاه امام صادق (ع) و دبیر کمیته علمی کنفرانس

 پروفسور جیمز گرونیگ پدر روابط عمومی مدرن
 دانیل تیش رئیس اتحادیه جهانی روابط عمومی
 دکتر جیدا ایده رییس انجمن بین المللی روابط عمومی
 توماس اچیلیس، رییس کنفدراسیون روابط عمومی اروپا
 لولا زقلمه رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی(IPRA)
 پاتریک آلوارز دبیرکل اسبق کنفدراسیون روابط عمومی اروپا
 شمیم عبدل جلیل رییس موسسه روابط عمومی مالزی و آ سه آن
 دکتر دیرید برکنریچ (آمریکا) یکی از چهار پیشگام روابط عمومی در جهان
 پروفسور لاریسا گرونیگ استاد روابط عمومی دانشگاه دانشگاه مریلند آمریکا
 جان ساندرز مدیرعامل فلیشمن هیلارد
 مسلم باسیا، رییس انجمن روابط عمومی اندونزی
 ساندر اشروورز، رییس موسسه ارتباطات بازرگانی بین المللی اروپا
 پروفسور حمید مولانا استاد روابط بین الملل و مؤسس و رییس برنامه مطالعات ارتباطات جهانی دانشگاه امریکن
 دکتر کاظم معتمدنژاد پدر ارتباطات نوین ایران
 دکتر علی اکبر فرهنگی بنیانگذار علم مدیریت رسانه ایران
 دکتر علی اکبر جلالی بنیانگذارعلم فناوری اطلاعات ایران
 دکتر مسعود حیدری بنیانگذارعلم مذاکره ایران
 دکتر احمد روستا بنیانگذارعلم بازاریابی ایران
 دکتر باقر ساروخانی بنیانگذارعلم جامعه شناسی ارتباطات ایران
 دکتر یونس شکرخواه بنیانگذار علم روزنامه نگاری آنلاین ایران
 دکتر علیرضا آزمندیان، بنیانگذار تکنولوژی فکر در ایران
 دکتر یحیی کمالی پور رییس دپارتمان ارتباطات و هنرهای خلاق دانشگاه پوردو آمریکا
 دکتر محمدمهدی فرقانی رییس دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی
 دکترمحمد مهدی محسنیان راد عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع)
 دکتر سعیدرضا عاملی استاد برجسته دانشگاه تهران و عضو شورای عالی فضای مجازی
 دکتر حسینعلی افخمی عضو هیات علمی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی
 دکتر علی محمدی عضو هیات علمی دانشگاه ناتینگهام انگلستان
 دکتر حسام الدین بیان رییس هیات مدیره مرکز آموزش و پژوهش صنایع ایران
 دکتر جمیله احمد استاد دانشکده ارتباطات دانشگاه علوم مالزی
 دکتر ابوالفضل بهشتی استاد روابط بین الملل و اقتصاد و انرژی، عضو و استاد آکادمی دیپلماسی اروپا (بروکسل)
 پروفسور اوجوال ک. چادهوری مدیر مؤسسسه ارتباطات جمعی، پون و مشاور ارتباطات، مؤسسه نیپون در ژاپن، و وزیر نساجی دولت هند
 مارک جان شیهان سردبیر ژورنال روابط عمومی آسیا پاسفیک
 پروفسور استفان کوئین استادیار رشته روابط عمومی و خبرنگاری دانشگاه دکین استرالیا
 پروفسور کریس گالووی استاد روابط عمومی دانشگاه مونا
 دکتر محمد بلوریان تهرانی استاد و مشاور ارشد بازاریابی و تبلیغات
 دکتر عیسی جلالی مدرس و مشاور و سخنران در مراکز آموزش عالی کشور
 دکتر میترا حاجی زاده استاد انرژی درمانی و مدرس طب انرژی
 دکترعلیرضا شیری محقق تحلیل روانی عمقی واستاد دانشگاه تهران
 دکترسید محمدعباس زادگان عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی
 مهندس بهروز فروتن بنیانگذار صنایع غذایی بهروز
 دکتر علی محمدی استاد ارتباطات بین الملل و مطالعات فرهنگی، دانشگاه ناتینگهام ترنت، انگلستان
 پروفسور ایلچول کیم، استاد دانشگاه دانگوی کره جنوبی
 دکتر فریدون وردی نژاد، عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
 پروفسور مهدی عدنان هاشم رئیس دانشکده ارتباطات رسانه‌ای دانشگاه تکنولوژی مارا
 "دکتر شهریار شفیعی" متخصص بازاریابی و برندسازی
 دکتر هادی خانیکی رییس انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات
 دکتر محسن بنی‌هاشمی، رییس دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما
 دکتر مسعود کوثری مدیر گروه ارتباطات دانشکده علوم اجتماعی
 دکتر علیرضا ابوالفضلی رئیس شعبه دانشگاه دارالحکمه کانادا
 تنگ کو آدریان اسماعیل عضو هیات مدیره موسسه روابط عمومی مالزی
 دکتر سید بشیر حسینی، مدیرگروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات صداوسیما
 دکتر سعید خزایی آینده پژوه

برخی دستاوردهای دیگر کنفرانس روابط عمومی
- دریافت اولین و آخرین اعتبارنامه بین المللی متخصصان روابط عمومی در ایران
- انتشار فصلنامه های "کارگزارروابط عمومی" و " مدیریت روابط عمومی"
- پایه گزاری "انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی" به عنوان مبدع و هیئت موسس و هئیت مدیره این انجمن
- برگزاری و مشارکت در برگزاری اولین و دومین "کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی" در مالزی و ایران
- دریافت نخستین و آخرین "جایزه ممتاز جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی" از دست نخست وزیر مالزی
- پایه گذاری نخستین انتشارات تخصصی روابط عمومی در ایران
- انعقاد تفاهم نامه با کمپانی گلوبال تائیتیم (ترکیه)
- انعقاد تفاهم نامه با موسسه روابط عمومی مالزی
- انعقاد تفاهم نامه با انجمن روابط عمومی اندونزی
- انعقاد تفاهم نامه با آکادمی بازاریابی کره جنوبی
- برگزاری هفت دوره آموزشی روابط عمومی در مالزی
- برگزاری نخستین "نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای روابط عمومی ایران"در مجلس شورای اسلامی
- پایه گذاری شبکه ای ازخدمات متنوع و موثر در حوزه روابط عمومی
- راه‌اندازی نخستین "شبکه اطلاع‌رسانی روابط عمومی ایران" (شاراwww.shara.ir)
- تهیه، تنظیم و انتشار نخستین «سرود روابط عمومی» در ایران
- مدیریت ترجمه و انتشار دایره المعارف روابط عمومی در دو جلد نفیس
- مدیریت ترجمه و انتشار نخستین فرهنگ جامع روابط عمومی در ایران
- بنیانگذاری جایزه دکتر حمید نطقی پدر روابط عمومی ایران (1383)
- برگزاری دومین دوره جوایز ممتاز جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی توسط موسسه کارگزار روابط عمومی/ 18 آذر 1391
- راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران به عنوان تنها سایت دو زبانه روابط عمومی در ایران (icpr)
- برگزاری نخستین دوره آموزشی اینترنت در روابط عمومی ایران
- برگزاری نخستین همایش بین‌المللی روابط عمومی دو (PR 0.2)
- برگزاری نخستین همایش زن و روابط عمومی/ 17مهرماه 1392
- برگزاری نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری/ 25مرداماه 1394
- پیشنهاد بنیانگذاری “نشان عالی روابط عمومی” و برگزاری سه دوره آن در تالار وحدت با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی
- انتشار نخستین تمبر روابط عمومی در ایران
- انتشار کتاب «استانداردهای روابط عمومی»/1392و جلد دوم در سال 1394 و جلد سوم 1396
- ارایه نخستین گواهی‌نامه بین‌المللی روابط عمومی به شرکت‌کنندگان اولین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی در ایران (1383)
- برگزاری سه دوره همایش و جشن روابط عمومی در تالار وحدت با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی/1392
- برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز تولد صنعت روابط عمومی در جهان در ایران
- برگزاری نخستین رخداد روابط عمومی ایران
- انجام بیش از 80 پروژه پژوهشی و مشاوره‌ای
- انتشار بیش از 80 عنوان کتاب علمی
- برگزاری بیش از 100 عنوان کارگاه آموزشی
- برگزاری 7 دوره آموزشی روابط عمومی در مالزی،
- مدیریت بیش از 20 واحد روابط‌عمومی و...

تقدیر از شما
خداوند را بسیار شاکریم که به ما قدرت خلق ایده برگزاری اولین و بزرگترین رویداد علمی و تخصصی روابط عمومی در ایران (1383) را داد؛ رویدادی که توانست در حوزه های مختلف روابط عمومی منشاء بسیاری از رویدادها و تحولات دیگر در کشور باشد و بیش از هزاران نفر از علاقمندان و مدیران و کارگزاران روابط عمومی را گرد هم آورده و فرصت تبادل افکار و ایجاد ارتباط بین آنها را با هم فراهم نماید.

تجربیات بیش از 200 نفر از متخصصان، استادان، صاحب نظران و کارشناسان روابط عمومی داخلی و خارجی از طریق ارایه سخنرانی و مقاله در اختیار حاضرین در کنفرانس قرار گرفت تا نقطه عطفی باشد در جهت شکوفایی روابط عمومی کشور که هنوز در دام شیوه های سلیقه ای و محافظه کارانه گرفتار است و برنامه ریزی مدونی برای پویا کردن آن از جانب متولیان دولتی و خصوصی صورت نگرفته است.


برگزاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی که 17، 18 و 19 آذر ماه 1391 با شرکت بیش از 1200 نفر از مدیران و کارشناسان و در میان استقبال باشکوه متخصصان داخلی و خارجی برگزار شد، پاسخی مثبت به اعتمادی است که به عنوان اصلی ترین سرمایه در اختیار دست اندرکاران این رویداد عظیم قرار گرفت.


از اعتماد شما به برگزارکنندگان کنفرانس و از این که در اجرایی کردن ایده ها و برنامه های توسعه و اعتلای روابط عمومی در ایران ما را یاری می نمایید سپاسگزار بوده و از کاستیهای احتمالی پوزش می طلبیم. امید آن که با همراهی شما گامی دیگر به جلو برداریم.
 

 چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران- 19 آذر1396
 چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با موضوع خلاقیت، نوآوری و تمایز، یکشنبه (۱۹ آذر) در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار خواهد شد.


علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی های اینترنتی www.irancpr.ir و www.shara.ir مراجعه کنند و همچنین با شماره های دبیرخانه ۷۷ ـ ۸۸۶۱۷۵۷۶ ـ ۸۸۲۱۶۲۷۷ تماس بگیرند.


 


 


 


 


 


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  رسانه سمی


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد